Gå til innhold

sykehus- hvilket? usikker...

Anbefalte innlegg

Jeg har nå valgt hvilke sykehus jeg vil føde på og er veldig fornøyd med valget mitt. Men når jeg gikk å grubla på hva jeg skulle velge, Kongsvinger eller Ahus, fraråda min svigermor meg og mange av mine venninner at jeg ikke skulle føde på Kongsvinger. Jeg skjønner jo det for skjer det noe så blir jeg vel sendt avgårde langt avsted eller noe.. Men uansett så leste jeg at alle fra Akershus blir da sendt til Ahus. Men i hvertfall jeg kan ikke tenke sånn at det skal skje noe drastisk.

Så jeg tenkte meg om hvor jeg ville trives mest så jeg valgte kongsvinger. Moren min og flere andre jeg kjenner som har født der så det var ett koselig sykehus og at det var kjempe flinke. Så jeg angrer ikke ett sekund på valget mitt. Var litt i tvil lenge for Ahus er helt nytt nå også da.. Men nei, det ble Kongsvinger ;)

Var dette ett dumt valg egentlig???

Svigermor har hvertfall slått seg til ro med valget mitt, selvom det var nok tøft .. Men det er MITT valg...

usikker....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139830500-sykehus-hvilket-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som regel så er det vi velger når vi lytter til magefølelsen vår,

det riktige valget, og det virker det som om du har gjort :):)

Intuisjonen føler jeg ofte er undervurdert i Norge og jeg tror ikke jeg kan huske en gang i mitt liv hvor jeg har fulgt mavefølelsen min og angret, når jeg derimot har gjort mine valg basert på andres synsing/opplevelser etc så har jeg angret maaaamge ganger :):):):)

Også tenker jeg også at i forhold til avstand etc så er jo alt relativt, vi som bor sentralt, og til og med har flere sykehus å velge mellom er jo i grunnen super priviligerte, tenk på alle de i utkant norge som må reise i timesvis på dårlige veien både med bil og båt for å komme til nærmeste sykehus.....skjer det noe der, blir de sendt videre til de store sykehusene i de større byene, gjerne i ambulanse eller helikopter laaangt unna :)

Vær overbevist om at du har gjort det som er helt riktig for deg og nyt valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...