Gå til innhold

bruker dere hjelm når dere står slalom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff,tenker på hun skuespilleren i usa som døde ,hun datt i barnebakken og hadde ikke hjelm...sånt får man til å tenke....

bruker du/din bedre halvdel hjelm??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber med hodeskader, så ja!

Skrevet

Bare til info så deltok hun på et kurs i utfor og skulle utvilsomt hatt hjelm.

Vi voksne er utrolig dårlige på dette med hjelmbruk. Vi maser om hvor viktig det er at barna bruker hjelm - og så dropper vi det selv..

Skrevet

Både jeg og mannen bruker hjelm ja! Og det skal selvfølgelig også vesla gjøre når hun skal begynne å stå på ski.

Har selv jobbet i alpinanlegg og sett hvor mye uvettig kjøring det er, og kommer aldri til å droppe hjelmen!

Det verste jeg ser i bakken btw er foreldre med mini i bæremeis på ryggen!! Helt forkastelig!!!

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt hjelmer til oss begge. Så i år blir det hjelm i påsken..

( men jeg liker det ikke... Ser ut som en dust og hører ikke en dritt)

Skrevet

Står på brett, men ja, bruker hjelm :)

Bare tull å la være..

Skrevet

Jeg må nok innrømme at jeg ikke bruker hjelm. Hverken i bakken eller på sykkel.

Dumt, jeg vet..... Skal nok kjøpe meg en snart... ;)

Skrevet

...men man holder seg god og varm på øra:) enda et pluss!!

Selvfølgelig bruker vi hjelm,både jeg,mannen og barna:))

Skrevet

Må nok innrømme at de 2 gangen i året jeg er i bakken så bruker jeg ikke hjelm... På en annen side så kjører jeg så treigt atte det er ikke nevneverdig stor fare for at jeg skulle gå på snørra.. Det er nok vesentlig større fare for å bli meid ned av noen andre....

På sykkel bruker jeg hjelm da =)

Skrevet

...å bli meid ned av andre kan være like farlig og derfor like viktig med hjelm;)

Jeg skal bruke hjelm neste gang jeg er i bakken, har ikke brukt det før, men nå tør jeg ikke ta sjanser noe mer. Barn og ungdom er blitt utrolig flinke til å bruke hjelm, helt annerledes enn da jeg var tenåring. Veldig bra utvikling!!

Skrevet

den ene gangen jeg har kjørt slalom brukte jeg hjelm, ja :) samboeren min kjører en del telemark, og han bruker alltid hjelm. i tillegg bruker han ryggbrett. en kamerat av meg som kjører snowboard falt så stygt i bakken at han havnet i koma. han brukte hverken hjelm eller ryggbrett. heldigvis (og naturligvis) gjør han det nå :)

jeg skjønner ikke helt hvordan man kan veie i mot og for, og tenke at det er mer ulemper med å bruke hjelm enn å kjøre uten. jeg hører litt dårlig, og hjelmen er litt tett? hmmm....jeg kan skade meg eller dø fra barna mine...? hm, nei, jeg tror jeg kjører uten! skjønner ikke den gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...