Gå til innhold

Hvordan få mannen til og fri???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tips til og få samboern til og fri? Vi har vært sammen i over 9 år nå og har et barn sammen! Vi har det kjempe fint sammen og jeg har fortalt han at jeg ønsker at vi skal gifte oss, spesielt nå etter at vi har fått barn synes jeg det hadde vært hyggelig.

Noe som kan få litt fortgang på han eller???

Fortsetter under...

Skrevet

Har du vurdert å fri selv? Skjønner hvor du kommer fra, hadde det akkurat likt selv, men min mann fridde tilslutt og vi er gift nå.. :) Men i etterkant har jeg tenkt at jeg burde jo bare tatt saken i egne hender, hadde gjort alt mye enklere!!

Skrevet

Jeg informerte kjæresten min vel og lenge om at det er vanlig å gi mamman til sitt barn en gave etter fødsel. I tillegg hadde vi snakket om å gifte oss, og jeg spurte han jevnt om når vi skulle det... Litt på fleip og litt på alvor. Resultatet var i hvertfall at kjæresten min fridde på sykehuset etter snuppis var født :)

Skrevet

Må det et frieri til? Går helt fint å gifte seg uten spør du meg.

Skrevet

Gutsbestebarn: du har så rett!! :) Må legge til at vi hadde booket kirke og lokaler før mannen fridde. Så det var ingen stor overraskelse, men hyggelig at han gjorde det likevel da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...