Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Emmaljunga City Cross er vogna si det!! Ble best i test nå (reklame øverst på siden her) når det gjelder kvalitet og sikkerhet! Også så digg å kjøre da gitt; lett og med suuper fjæring! Har fått noen misunnelige kommentarer fra Bugaboo-eiere og andre om den gode fjæringa ja, humper og fortauskanter går som en lek;) Og den vendbare sportsdelen-fantastisk! Litt skryt synes jeg vogna mi fortjener, når den frakter lille jenta mi så trygt og problemfritt gjennom slaps og vintersnø og all slags vær&føre, hehe! Heia Emmaljunga=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. mars 2009 Glemte jeg å nevne at den er lett som en fjær også; veier bare 11 kg med City Bagen! Så de som påstår at Emmaljunga er tunge, treige kjerringvogner kan bare gå og legge seg, så det så Her er linken til testen forresten: http://www.klikk.no/foreldre/baby/article434914.ece
FrøkenJ Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jepp!!!..Melder meg inn jeg også....Superfornøyd med vogna og alle som "låner" den syns den er super. Veldig fornøyd med fjæringen og hvor enkel den er å slå sammen... Hurra for city cross!!! Har du bytta om til sportsdelen?tror våre små snupper er ca like gamle? 4 1/2 mnd ca?
Itsrejk Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Moro når vogna man har kommer best ut i test. Men vogna vår, som er ganske vanlig, tror jeg, var ikke meden gang! Har TFK Joggster Twist. Kjempefornøyd! Men hadde vært moro å se den testet.
Fjuolla Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Har også TFK Joggster Twist..kjedli at den ikke var med i testen!:/ jeg er i hvertfall KJEMPE fornøyd med den, lett og enkel å håndtere;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2009 Det dumme med TFKen er jo dette at sportsdelen ikke kan snus da, jeg vil ihvertfall at jenta mi skal sitte vendt mot meg den første tida i sportsvogna;)
MintCondition Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Syns fortsatt Emmaljunga SER ut som en tung, treig kjerringvogn jeg da, uavhengig av om den har vunnet en test eller ei Men den er sikkert kjempegod allikevel
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2009 Jaja, smaken er som baken osv! Men den er faktisk blant de aller letteste på markedet, og veier som sagt bare 11 kg med city bagen, slå den;)
MintCondition Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har OTH og den veier vel ca det samme. Deilig med en lett vogn, jeg hadde aldri giddet å slepe rundt på en 20-kilos koloss
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 jeg ELSKER citycrossen.. ikke en ting jeg er missfornøyd med kan jo løft den ut av bussen selv om den har stoppet for langt fra fortauet alt er bare best med den
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2009 Testen ble vist på TV2 hjelper deg nå, ganske skremmende m den vogna som kollapset da.... FrøkenJ, jenta mi er 5 mnd nå ja, men vi bruker fortsatt bagen, god plass der til lille flis!
FrøkenJ Skrevet 19. mars 2009 #12 Skrevet 19. mars 2009 Aha....snuppa mi e "bare" 62 cm lang da,men veier 7,4 kg....har voksipose oppi som gjør den liten...og snuppa begynner å ville kikke!!... Nettopp sett tv2 hjelper deg...fornøyd nå ja :-)... Skikkelig skummelt med de som kunne ikke ble godkjent.. Men det er sant..smaken er som baken...
halloween-termin :) Skrevet 19. mars 2009 #13 Skrevet 19. mars 2009 Ja - skremmende at den kollapset, men ganske teit at de hadde feil belastning - det var bare ment å være 25 kilo i det setet + 15 i søskensetet... så det ble ikke noen ordentlig test... Ville ha likt å sett hvordan den gjorde med riktig belastning. Det kan jo godt tenkes at en del av de andre også ville ha kollapset med 15 kilo overvekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå