Gå til innhold

Jess- vogna mi ble best i test=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga City Cross er vogna si det!! Ble best i test nå (reklame øverst på siden her) når det gjelder kvalitet og sikkerhet! Også så digg å kjøre da gitt; lett og med suuper fjæring! Har fått noen misunnelige kommentarer fra Bugaboo-eiere og andre om den gode fjæringa ja, humper og fortauskanter går som en lek;) Og den vendbare sportsdelen-fantastisk!

Litt skryt synes jeg vogna mi fortjener, når den frakter lille jenta mi så trygt og problemfritt gjennom slaps og vintersnø og all slags vær&føre, hehe!

Heia Emmaljunga=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte jeg å nevne at den er lett som en fjær også; veier bare 11 kg med City Bagen! Så de som påstår at Emmaljunga er tunge, treige kjerringvogner kan bare gå og legge seg, så det så;)

Her er linken til testen forresten:

http://www.klikk.no/foreldre/baby/article434914.ece

Skrevet

Jepp!!!..Melder meg inn jeg også....Superfornøyd med vogna og alle som "låner" den syns den er super.

Veldig fornøyd med fjæringen og hvor enkel den er å slå sammen...

Hurra for city cross!!!

Har du bytta om til sportsdelen?tror våre små snupper er ca like gamle? 4 1/2 mnd ca?

Skrevet

Moro når vogna man har kommer best ut i test. :) Men vogna vår, som er ganske vanlig, tror jeg, var ikke meden gang! Har TFK Joggster Twist. Kjempefornøyd! :) Men hadde vært moro å se den testet.

Skrevet

Har også TFK Joggster Twist..kjedli at den ikke var med i testen!:/

jeg er i hvertfall KJEMPE fornøyd med den, lett og enkel å håndtere;)

Skrevet

Det dumme med TFKen er jo dette at sportsdelen ikke kan snus da, jeg vil ihvertfall at jenta mi skal sitte vendt mot meg den første tida i sportsvogna;)

Skrevet

Syns fortsatt Emmaljunga SER ut som en tung, treig kjerringvogn jeg da, uavhengig av om den har vunnet en test eller ei ;)

Men den er sikkert kjempegod allikevel ;)

Skrevet

Jaja, smaken er som baken osv! Men den er faktisk blant de aller letteste på markedet, og veier som sagt bare 11 kg med city bagen, slå den;)

Skrevet

Jeg har OTH og den veier vel ca det samme. Deilig med en lett vogn, jeg hadde aldri giddet å slepe rundt på en 20-kilos koloss :P

Skrevet

jeg ELSKER citycrossen.. ikke en ting jeg er missfornøyd med :) kan jo løft den ut av bussen selv om den har stoppet for langt fra fortauet :)

alt er bare best med den :D

Skrevet

Testen ble vist på TV2 hjelper deg nå, ganske skremmende m den vogna som kollapset da....

FrøkenJ, jenta mi er 5 mnd nå ja, men vi bruker fortsatt bagen, god plass der til lille flis!

Skrevet

Aha....snuppa mi e "bare" 62 cm lang da,men veier 7,4 kg....har voksipose oppi som gjør den liten...og snuppa begynner å ville kikke!!...

Nettopp sett tv2 hjelper deg...fornøyd nå ja :-)...

Skikkelig skummelt med de som kunne ikke ble godkjent..

Men det er sant..smaken er som baken...

Skrevet

Ja - skremmende at den kollapset, men ganske teit at de hadde feil belastning - det var bare ment å være 25 kilo i det setet + 15 i søskensetet... så det ble ikke noen ordentlig test... Ville ha likt å sett hvordan den gjorde med riktig belastning. Det kan jo godt tenkes at en del av de andre også ville ha kollapset med 15 kilo overvekt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...