Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er bare på syvende dagen på nedregulering!! :) Hvordan skal nå dette gå? ;) He, he..

Men det jeg lurte litt på nå da, er at jeg har ikke fått noe bivirkninger ennå, så er jeg trygg nå da? Ville vel merket det om jeg fikk noen til nå eller..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, jeg husker godt hvor seint tiden gikk på mitt første ivf-forsøk! Tror det må være den lengste måneden i mitt liv...alt dreide seg om neste spray-dose. Så du har min fulle sympati!

Når det gjelder bivirkninger av sprayen, så tror jeg det varierer veldig om man kjenner noe i det hele tatt. Jeg ser at mange er plaget med det, men jeg pleier aldri å kjenne noe som helst. Eller, det vil si, jeg har nok hatt litt vondt i hodet på slutten, men det er bare den siste uka, mener jeg å huske. Så dette går nok veldig bra, skal du se :)

Forsøk å leve så normalt som mulig, og ikke se for mye på klokka, så går nok dagene :) Ja, jeg vet, lettere sagt enn gjort, hehehe.

Skrevet

Takk for svar og sympati! ;)

He, he.. Ja, det er vel bare å fylle dagene mest mulig.. :) Har faktisk vært å trent i dag! :) Gjør alt for å få tiden til å gå.. He, he..

Jeg tar spryter med Suprefact i stedet for spray, så jeg håper at jeg slipper den hodepinen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...