Gå til innhold

..kjære dere alle sammen her inne......

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Jeg trekker meg stille og rolig ut herfra og over på gravide slitere...

Blodprøven i dag viste en hCG på 100 blank! (veldig bra ifig Riksen, og over gjennomsnittet,,)Jeg er såååå lykkelig!!!!da sykepleieren gratulerte meg som gravid, begynte jeg bare å gråte av lykke....selv om jeg har hatt 2 pos tester, er det noe med å få det 100%bekrefta..Med en så høy hcg sa sykepleieren at egget sannsynligvis har festet seg nesten med en gang etter innset(spesielt siden jeg fikk pos test allerede op rugedag 9), og at spiren har slått seg ordentlig til ro og på plass...

Vet at mye kan skje framover, men både jeg og mannen min jubler og er veldig lykkelige nå...og veldig takknemmelige for å lykkes på 1.IVF..

Nå skal jeg bare nyyyyte svangerskapet:)...men....jeg er fortsatt ikke helt klar over at jeg faktisk er gravid trur jeg...:)

Men kjære dere alle sammen,¨.....

Først vil jeg takke dere alle for all tilbakelmeldinger, svar, oppbackinger, gode og trøstende ord osv. For en gjeng dere er!!!!!!Dere har hjulpet meg veldig mye gjennom mitt 1 IVF forsøk, uten dere hadde dette blitt enda tøffere(selv om det har vært jævla tøft til tider)..

Setter stooooor pris på dere!!!

Og til slutt vil jeg ønske dere LYKKE TIL!!!!Håper virkelig at det blir mange positive tester framover!!!Jeg krysser alt jeg har for dere alle sammen!!!!:) Det er faktisk litt vemodig og forlate dere....men jeg kommer til å stikke innom daglig for å følge med dere altså!!!Det er helt sikkert!!!!!!!

Mange mange mange varnme og gode lykke-til-klemmer til dere fra meg:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer! Ja, håper vi møtes på GRAVIDE slitere!

Skrevet

Ååå.. :) Gratulerer så mye!! :) Kos deg med den voksende magen :)

Skrevet

Snuppis, så herlige nyheter du deler med oss!! Masse lykke til videre, og det er veeeeldig hyggelig at du vil titte innom! Men nå går du inn i baby-modus etterhvert tenker jeg ;-)

Masse lykke til !

Skrevet

Gratulerer igjen snuppis74, kjempefin hcg :o)

ønsker deg lykke til videre- og hold oss oppdatert :o) jeg håper å komme etter om noen dager! :o)

klem

Skrevet

Gratulerer så mye :o))

Skrevet

Gratulerer! Kos deg mase i tiden fremover :)

Skrevet

hei, og gratulrer så mye med vellykket ivf! kan jeg bare spørre om hvor du har gått? er du fornøyd? skal sende søknad snart og vil så gjerne vite litt...

kos deg med spiren :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så koselig!!!!!

Grattis så masse!!!

kjenner igjen den der med å gråte når sykepleieren gratulerer deg ja:) Tårene trillet og de ville bare ikke stoppe:)

Kos deg masse!!!!!!!

Er kjempeglad på dine vegne!!!!

Skrevet

...håper VIRKELIG at vi treffes inne på gravide sliter, lillebie:)....jeg tenker masse på deg...:)

Skrevet

takk for kos hilsen..:)

Dette er uvirkelig altså..er veeeeeeeeldig trøtt og småkvalm, så det går vel opp for meg snart..:)

Jeg tilhører Riksen, og kunne ikke ha tenket meg et annet sted!Utrolig godt ivaretatt, flotte leger og sykepleiere som virkelig har empati og evenen til å sette seg inn i hvordadan vi IVFère har det..Det har vært en utrolig spennende tid, men også veldig slitsomt og tungt. Hatt mye bivirkinger av Suprecur-i form av enormt trøtt og kraftig hodepine hver dag i over 2 uker...Mye dårlig humør også...men jeg hadde gått på med friskt mot hvis vi måtte ha gått for IVF forsøk nr.2. Jeg vet at jeg er utrolig heldig som har lyktes på 1 forsøk, det hadde jeg aldri trodd!Jeg fikk ut bare 7 egg og t som ble befrukta..Da fikk jeg panikk og trudde at løpet var kjørt med kun ett egg..Men det var et perfekt egg, som legen sa, og det trengs ikke mer enn ett for å bli gravid!!!:).....Har stooor medfølelse for alle de her inne som virkelig sliter....skulle så gjerne ønske at det snart blir deres tur.;)

Masse lykke til:):)

Skrevet

Så utrolig koselig. Gratulerer så mye!!!!! Du må kose deg og nyte svangerskapet videre! Lykke til!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye snuppis 74!!

Jeg har fulgft med på alle innleggene dine, men ikke svart så mye.

Jeg har hele tiden ligget en dag etter deg, også vært på riksen.

Men nå er vi like langt!!

Jeg har en hcg på 247, fikk satt inn to egg og sykepleieren var ganske så sikker på at det spirer to i magen her!

Det har vært en utrolig støtte og hjelp å følge dine innlegg, du er ikke alene om å ha det sånn!

Gleder meg til å følge med deg på Gravid sidene..

Ønsker deg lykke til, og vi har begge vært utrolig heldige med våre mirakler som nå etter første ivf spirer i magene våre!

Skrevet

Der er du jo!!!!Jeg har savna deg jente 1981!!!!!!Men du!!!!!!Så utrolig gøy at du også er gravid!!!!Gratulerer så mye!!!!.....og kanskje med 2 også-gud , det er jo toppen av lykke kan jeg tenke meg) Utrolig kos å høre fra deg gjen...og veldig hyggelig å høre at innleggene (og en haug med bekymringer og nervøsitet) har vært til støtte!!!Dette forumet har hjulpet meg enormt gjennom denne prosessen:)

Gleder meg til at vi sammen kan være inne på gravide slitere!!:)

Nå ble jeg veldig veldig glad på dine vegne!!!:)Jeg svever rundt på rosa skyer nesten, kan nesten ikke tro at jeg er gravid!!!!!Ha jo bare vært gravid en gang før i hele mit liv(da fikk vi prinsessa vår som nå er 8)

Jeg er fryyyyktelig trøtt, småkvalm og ØMME pupper, men jeg nyyyyyter symptomene i fulle drag!!!

Kos deg i helgen, så holder vi kontakten vi!!!!!!!!!!!!:):)Igjen..GRATULERER !!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...