♥2 små gull♥ Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Vet ikke om det har blitt offentliggjort, men det jeg lurer på er: Har han "bare" misbrukt Elisabeth, eller ungene også? Er barna normale (så normale som man kan være etter å ha opplevd noe sånn) eller har de medfødte hjerneskader pga. innavl? Hvordan gikk det med den eldste, Kerstin, som var grunnen til at dette ble oppdaget, hun som ble lagt inn på sykehus. Overlevde hun? Hun svevde jo mellom liv og død en periode.
Renate :-) Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Kan svare på en ting , at Kjerstin overlevde... Det er det jeg vet, syns denne saken er så ekkel at jeg har problemer med å lese alt.
kitty08 Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 tror han bare har misbrukt elisabeth og at barna ikke har hjerneskader/misdannelser. helt sykt grusom sak.
Vinden blåser Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 ang helsetilstanden til ungene har jeg aldri hørt noe om det. Spørsmålet om misbruk har gådd rundt i media en stund,og de regner med å finne ut av noe iløpet av rettsaken,men ingen ting av slik info har kommet ut i offentligheten enda... og er ikke sikkert det burde komme ut... men han burde ikke komme ut...for sin egen del...håper han blir fengslet for resten av sitt liv...vil tro medfangene ikke vil være så snille mot han...
Mammaen til 2007jenta Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Datteren overlevde, og slik jeg har forstått de har han "bare" misbrukt Elisabeth. De andre barna som bodde i kjelleren har det stått er veldig veldig "redusert" i forhold til språk (de komuniserte visstnok med dyrelyder), han eldste gutten kunne ikke stå rett i ryggen fordi taket var så lavt i kjelleren at han aldri fikk stå opp og ned, og han minste gutten (født i 2002) kunne visstnok ikke gå enda. De er vel så "normale" som man kan bli, men selvsagt mange mange nivåer under andre på deres alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå