Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om en god pulverkur, som virker og som kan hjelpe meg å komme ned i vekt? trenger en kick-start som motiverer meg videre...

tenkte ta pulver til alle måltider untatt middag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ikke så veldig lurt om du fremdeles ammer...

Skrevet

prøv "30 days", tablletta fra helsekosten, men ikke bruk d vist du ammer. amming e jo beste slankemiddele

Skrevet

ammer ikke. hva er disse 30 days tabletta da?

Skrevet

prøv nutrilette eller nuevo. og trene da.. =) funker som bare det! c",)

Skrevet

Nuevo er faktisk knall god!!!! Den med sjokolade.... yummi!!! Men alle måltidene utenom middag? Eller, nei, hva sa du.... ? hehehe :)

Skrevet

"30 days" e tabelletta du får kjøpt på helsekosten, e tell før å hjelpe å fjerne mage å rygg fett, pluss litt rumper å lår. mage å rygg fette e d fette som e farligst på kroppen.

Skrevet

Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg bare byttet ut lunsj og kvelds med shake. Viktig med skikkelig frokost!

Frokost: Knekkis eller havregryn feks. Vitaminer og Tran

Lunsj: shake

Mellommåltid: frukt/gr.sak

Middag: kjøtt/fisk/kylling og gr.saker

Kvelds: shake.

Drikk masse vann! minst 2 liter.

Og mosjoner 30min hver dag.

:) Lykke til!

Skrevet

det blir helt meningsløst å si at tabletter skal fjerne fett fra mage og rygg, fordi det er IKKE MULIG å punkt-slanke seg.

Skrevet

takk ;)

spurte på helsekost om den tablettkuren 30 days. og de innrømte at de har fått både tilbakemelding på at de virket òg at de ikke virket i det hele tatt!

Skrevet

nei nei nei!!! ikke bit på det der...det fungerer helt til du kutter ut kuren og begynner å spise igjen...POFF sier d da og du har gått opp alt + mer!! det blir bare jojo slanking av det....beste er å trene og legge om kostholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...