Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Vi har noen utfordringer med yngstedatteren vår. Hun er meget temperamentfull, på godt og vondt. Stort sett er hun verdens største solstråle. Men hun blir så rasende når tingene ikke blir som hun vil. Da biter, slår og klorer hun. Inntil de siste ukene har dette stort sett bare gått utover meg, men nå har hun begynt å bite i barnehagen også når hun krangler med de andre barna. Dog er hun ikke det eneste barnet som biter der. Jeg tar i mot alle råd jeg kan få for å få henne til å slutte å vise sinnet sitt fysisk. Hun er som sagt ei meget sjarmende lita frøken, og det er ikke mange gangene i løpet av en dag det skyer over, men når det gjør det, gjør det til gangs. Det hører med til historien at hun er mer sur og frustrert om dagen nå. Vil så gjerne selv på så mange områder, samtidig som hun tross alt ikke er 2 år ennå.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Min svigerinne hadde samme problemet med sin sønn. Hun fikk råd fra sin mor om å klipe han litt i nakken når han bet. Sånn fikk han kjenne at det gjorde vondt og dermed slutte med det. Han sluttet med det etterhvert, men jeg vet ikke om det var den teknikken som hjalp.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 klipe han litt i nakken!!! hva er det for no liksom??? den er IKKE jeg enig i...
Vertigo Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Så lærer barnet at det heller skal klype enn å bite? Her fant jeg noen betraktninger som jeg synes var gode: http://toogto.com/forum/showthread.php?t=27063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå