TullHøna Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hun har blitt så utrolig forkjøla! Skikkelig tett i nesa, og jeg prøver alt jeg kan for å få ut den snørra, men ingenting funker! Hva gjør jeg? Surkler i halsen innimellom og, så regner med det er slim, men ingen feber, heldigvis! Hun er 6 uker forresten, og såå liten og hjelpesløs! Har nesten ikke sovet idag, så hun er nok plaget. Blir så utrolig fortvila, aner ikke hva jeg skal gjøre jeg... Er så vondt å se på at lille sliter:S
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Drypp med saltvann og morsmelk om hverandre, det løser i det minste opp der og da. Når hun skal sove kan det være bedre for henne å ligge på siden, da blir hun kanskje mindre tett (det hjalp ihvertfall Snupi veldig!) Legg noe foran og bak henne sånn at hun ikke får snudd seg over på magen. Det kan også hjelpe å heve hodeenden av senga litt. God bedring til snuppa, håper det blir fort bedre
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Saltvannsspray er tingen ja=)
Sina med Sprellings Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Du kan prøve med nesesuger også (finnes på apoteket), for å fjerne litt slim. Og saltvann og morsmelk, da. God bedring til henne:)
TullHøna Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 Vi bruker både saltvann, morsmelk og nesesuger..:S Nå virker det litt som om slimet eller snørra er mer i halsen, for hun gulper/spyr opp slim evnt. snørr. Burde jeg kontakte lege imorgen? Føler meg så hjelpesløs. Og dum.. Vet ikke hva jeg skal gjøre for lille snuppa, prøver så godt jeg kan å hjelpe henne, men merker jo at hun sliter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå