Gå til innhold

Andre trillinggravide her?

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Sikkert ikke :-( Uansett ås hadde det vært kjekt å prate med andre i samme situasjon - selv om dere "bare" skal ha to også :-)) Er jo fantastisk å ha to og tre i magen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere i samme situasjon på tvillingforum.com Her er det i grunn lite for både de med 2 eller fler i magen.

Gratulerer med 3 nurk:) Skal selv "bare" ha to jeg da..hehe..men har 2 barn fra før så ender opp med 4 da. Så det er sagt liksom;)

Skrevet

Hei og gratulerer med tre i magen :)

(tipper d kanskje var deg jeg gratulerte på Tvillingforum for et par dager siden, hvis ikke så er det iallefall minst to andre der :):)

Her ventes to i september (satser på augsut) og det skal bli superspennende å få følge deg også med 3 huleboere

Skrevet

Hei! Har du samme nick der som her perledykkeren? Molait har jeg i alle fall hilst på på tvillingforum.. :-)

Skrevet

Jepp er Perledykkeren der også :):)

Hvordan er formen din og hvor langt er du på vei?

Skrevet

Formen er grusom.. la ut et innlegg nå om hvorfor jeg er nedslått (sjefen) og jeg er utrolig kvalm, bekkenløsning og trøtt :-((

Menmen.. hva går man ikke igjennom :-)))

Skrevet

Jada, tenkte å ha samme nick all-over:-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jep - jeg fikk nettopp vite i dag at der var tre istedet for en - har endda ikke helt fordøyet det, men er kjempeglad - er i 12. uke - har du noen gode tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...