Gå til innhold

Små triller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle gjerne beholdt timmyen min til slik bruk,. men måtte selge den for å få "lov" til å kjøpe ny hovedvogn av sambo, og klarer meg jo egentlig helt fint med den. Det er bare så festelig med vogner og jeg villll ha en til;)

Jeg har quinny zapp til shoppingtrille, den er genial til små turer inn på senter eller når ungen helst vil gå, men trenger noen pauser i vogna av og til.

Den er så liten at jeg har hatt den foran i bilen, den er lett å legge sammen og lett å bære med seg, den har også en bærebag.

Ryggen kan ikke legges ned, så den er ikke for de aller minste, men når man vet når ungen skal sove på dagen (slik at det er lettere å planlegge senterturer osv) eller at det er slutt på dagsovinga er dette den perfekte trille for meg.

vi har brukt shopping trille masse! Syntes den er topp. Lett, liten og langt mye enklere å hive ut av bilen for en tur på senteret!

Små triller er jo eks maclaren quest eller babytravel. Bare pass på at den er lett i vekt og at den er god å svingen på med barnet i! Blir den for tung er de ikke god å trille da de har små hjul :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...