svirrehodet Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Prøver her også: hvor er det babysvømming i stavanger/sandnes/sola/madla rundtom..? har prøvd å finne ut på nettet, men finner kun delfinen, der de ikke har kursstart før til høsten igjen!
enita Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Hinna Fysioterapi arrangerer, i tillegg til Folkeuniversitet på Jæren. Svømmingen foregår på Sivdamssenteret på Bryne. Da vi var på kurs var det flere som kom fra byen, da det ikke var kurs å oppdrive/ledige innover.
svirrehodet Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 ok, tusen takk:) kjenner jeg blir litt irritert over dårlig tilbud.. er en ganske god reise fra byen til bryne..
enita Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Ikkje så langt som mange tror, tar ca 25 min med den nye veien. Det er ofte lenger for byfolk å komme til Jæren, enn for jærbuene å dra til byen, hehe
svirrehodet Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 hehe, ja, jeg veit, men er langt nok da.. har bodd i oslo i noen år, så er godt vant også
Stolt mamma! Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Jeg går på babysvømming på Delfinen - utrolig bra!! Men forstår jo at du syns det er lenge å vente.... Her er en til klubb som driver babysvømming i stavanger: http://www.plask.net/
Stolt mamma! Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Madla svømmeklubb har og babysvømming: http://idrett.speaker.no/organisation.asp?ID=65700
svirrehodet Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2009 tusen takk stolt mamma! ja, jeg synes at delfinen virker utrolig bra!! små grupper og god oppfølging.. er det litt sent å begynne med babysvømming når han er 9 mnd??
Stolt mamma! Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 De anbefaler jo tidligst mulig... Men det er aldri for seint..;-) Tror han eldste på vårt parti e rundt 8mnd - å han storkoser seg! Lukkemekanismen fungere bra på han enda - så han blir dukket han og....Ser ut som han liker det og!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå