Gå til innhold

Hvorfor vil de prøve å snu ungen min fra sete/tverrleie når jeg allikevel skal ha planlagt ks??

Anbefalte innlegg

Prøver her også (samme som skravle):

Noen her som vet hvorfor jeg kanskje må gjennom en utvendig vendig av ungen, når jeg uansett (av andre grunner) skal ha planlagt ks?

Er i uke 36 nå, og fikk vite i dag at ungen ligger i sete/tverrleie (en slags blanding), og at de vil prøve vending dersom h*n ikke har snudd seg innen en uke.

Kan det virkelig være nødvendig? Har så utrolig lite lyst å utsette ungen og meg selv for det. Tror dere jeg kan "nekte"? Vet så lite om dette her jeg, førstemann lå i hodeleie så dette var ikke noe tema den gang.

Takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Jeg blir litt provosert dersom legene har fremstilt det slik at du må prøve ytre vending, det er det da ingen grunn til! Bare si ifra at det kommer ikke på tale, det er både risikabelt for barnet og har ingen hensikt. Hvorfor vil de vende ungen? Har du allerede fått innvilga planlagt keisersnitt, eller er det ikke endelig avgjort? Prøver bare å tenke på grunner til at de planlegger vending. Dette hørtes da helt utrolig ut, har de tenkt å bruke deg som medisinsk forsøkskanin?

Stå på ditt! Lykke til!

Jeg skal ha planlagt keisersitt og har fått beskjed om at det akkurat et fett om den har hodet eller sete ned . Dette høres jo rart ut og som den over så er jo dette unødvendig belastning for barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...