Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter bare en pergotimekur, og påvist eggløsning og utrolig nok normale hormonverdier, så er eg gravid. Men det er fryktelig tidlig. Er i dag nøyaktig 4 veker siden 1. dag i siste menstruasjon. Har hatt voldsomme menslignende smerter de siste fire dagene, men las at det kunne være normalt. Snakka med en lege i dag, som sa at det sikkert bare var mensen som var på vei. Tok derfor en test for å sjekke og den blei positiv!!!! Eg er ellers 1,75 høg, rett over 100 kilo, hatt PCO i minst 7 år, (fikk det påvist i 2002), har gått på metformin siden eg slutta med ppille (Diane) i oktober/november. Håper alt går bra. Er så skremmende med PCO, for ikkje bare har vi vanskelig for å bli gravide, men også større sjanse for å miste:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Jeg vet hvem du er, hehe :)

Skrevet

Gratulerer!

Fantastisk at det har klaffet, ekstra koselig med en pcoer!!!! :):)

Masse lykke til!

Jeg har hørt at det er tull at man har lettere for å miste når man har pcos!! Kos deg med graviditeten!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg også har endeeeelig blitt gravid... ble gravid m siste pergotimekur jeg da... Hadde nesten mista håpet, før jeg begynte med siste kuren, men bættere den satt..... thji hi!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...