Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom holdbarheten er 14?? dager etter åpning av posen, og jeg bare bruker det til potetblanding/grøtblanding og øve-på-å-ta-flaska-blanding, trenger jeg jo ikke så mye. Synd å må kaste syns jeg.

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe sånne ferdigkartonger.. enkelt og greit. Har kun erfaring med Nan og Hipp.. Nan har vel to poser i kartongen, og Hipp har bare en.. Vet ikke med de andre. Nå bruker jeg kun mme til en flaske i døgnet og da har jeg den posen godt over en uke vil jeg tro... blir jo litt det samme med grøten.

Skrevet

En sånn ferdigboks er jo bare holdbar i 24 timer etter åpning, så da kan jeg vel likesågodt kjøpe en pakke pulver og hive det etter hvert, eller donere den halve posen til ei venninne som flaskemater. Koster jo en tier for en sånn boks og, da er det i alle fall billigere å kjøpe pulver;)

Skrevet

Hvis det hender at du er i sverige, er pakkene med nan mindre der. En boks er her på 1000g og der 500gr. I hver boks er det to poser, sånn som her.

Skrevet

Er ikke nan dyrere i Sverige enn her?

Skrevet

Jo litt (4kr me dagens kurs), men ikke hvis man må kaste mye. Da er det jo billigere...

Skrevet

småfolk har to poser i esken sin... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...