Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Om fire - fase hjul, eller 2 små som "snurrer"?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 alt til sitt bruk. Den vognen jeghar likt aller best av de jeg har hatt er OTH, den jeg har likt minst er bugaboo, men ikke fordi den har 4 hjul, tror feks at den nye easywalkeren med 4 hjul er helt super. har også hatt vogner med 4 faste hjul, det er litt tyngre å komme seg rundt med, særlig i byer, på fortau etc men fine i marka og på langturer i all slags vær.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Fire faste hjul, med litt størrelse på. Gammeldagse vogner rett og slett.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Fire faste hjul med luft!!! Evnt på en trille er det greit med 2 hjul foran som snurrer...
MammanTilKjetil Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Kunne aldri tengt meg noe annet enn 4 faste hjul på hovedvogna mi hvertfall. Men på en tilleggsvogn er det jo en fordel å ha en lett, nett og smidig vogn.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Tre hjul er det beste mener jeg, har hatt vogn med fire hjul og syns det er helt ubrukelig, hater å svinge med fire hjul, må liksom hakke vogna opp for å svinge, eller dra hardt for å få svinge, blei bare tungvindt når tre hjul er et alternativ. Har ei sovevogn i bhg med fire hjul, føler meg tryggere på stabiliteten av vogna siden det er fire hjul og det kan komme andre barn i nærheten av vogna. Men så lenge jeg skal trille vogna selv, og har kontroll er det bare tre hjul som fungerer for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå