Gå til innhold

Noen her med irriterende svigermor:)?

Tidemann

Anbefalte innlegg

Hei.jeg har en svigermor som skal styre og mene så innmari mye om graviditeten MIN!!! hun sier f.eks at jeg er liten i størrelsen og derfor har jeg ingenting å klage over,det er mye verre for de som har større mage bla bla... javel,så alle mine bekymringer er liksom ikke gjeldende? det er så irriterende når hun sitter der og flirer av meg når jeg sier at formen er dårlig pga graviditeten...:( snufs!at jeg gidder å bry meg!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Min synes at jeg er tjukk og treig... Hun kommenterte bl.a. at på henne syntes det ikke før i 4.måned hvorpå jeg svarte at; ja men jeg er jo snart i 5. måned nå så det er jo naturlig at magen synes... (3.svangerskap) Vi har nettopp vært på en ukes ferie sammen med henne og overfor mannen min kommenterte hun at jeg forsynte meg flere ganger fra frokostbuffeen og at vi ikke hadde noen god barneoppdragelse på ungene våre. Verdens snilleste jenter som sjelden lager bråk om noenting, men svigermor er aldri fornøyd, tror ikke det var en eneste middag som falt i smak på hele turen. Vanligvis bryr det meg ikke, men er jo litt ekstra følsom og hormonell for tiden og det sårer når det går direkte på meg som person. Dessuten har hun ikke sagt et godt ord om graviditeten ennå, bare hvor forferdelig det blir for oss å begyynne på'an igjen med smått. Vel godt at mannen min ser det samme som meg og ikke som henne :)

Av erfaring syns jeg disse svigermødrende burde settes på plass.. Enten av deg eller mannen din. De burde passe sine egne saker og heller åpne kjeften sin kun hvis de har noe positivt å si.

Jeg syns det er for dumt å være "unnerkua" av svigermor og at de kan gjøre og si hva de vil. Stå for det du mener og si det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...