Gå til innhold

Vurderer fødelofte i Stavanger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

jeg har vil føde på fødeloftet i Stavanger. er min 2 fødsel hadde heller ingen smertestillende sist...

min søster lå der og rommene er diiiiigre i forhold di små hotellrommene vi får (fikk bare 1mannsrom var fullt sist) jeg syns det ikke var noe å ligge der inne... lengtet hjem hele tiden.

(1man kom i jan 07 24 dager før termin)

Annonse

fødeloftet skal vist stenge 16mai-september.. og etter september vet de ikke hva som skjer det.. så da blir det nok vanlig fødeavd på de fleste av oss resten av året.. utrolig teit og slitsomt og venne seg til tanken på en stressende afødeavd med masse styr og folk og blææææh... håper bare inderlig alt er bra med mini så vi kan få rett på hotellet,på dobbeltrom etterpå!! jeg NEKTER flermannsrom på avd. og at pappa må dra hjem.. hufffffffff...

ikke morsomt å grue seg pga at det ikke finnes noe alternativ lengre..

ja eg var på sykehuset for 2-3 dager siden og besøkte ei veninne som nettop hadde føda på fødeloftet og spurte samtidigt de som jobba der når dt skulle stenges og de sa at de vurderte og stenge hele greia for di det va dårligt med penger :(

kjenne at eg blir sinte. Va så klar for fødelofte denne gangen og for at min mann skulle være sammen med oss. Men krysse fingrene for at me får dobbeltrom på hotelle. Kan jo håpe ennå at det ikkje blir stengt, krysse alt eg kan krysse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...