Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte mitt første barn for tre uker siden og måtte sy noen utvendige sting etterpå. Vet det bare har gått tre uker og at jeg er tidlig ute med å bekymre meg, men lurer bare på om vevet noen gang blir mykt og kjennes sånn som det gjorde før eller om det blir hardere etter å ha sydd.. foreløpig kjennes det nemlig steinhardt hvis jeg kjenner forsiktig på det. Noen som kan svare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vevet blir mykt igjen, vent ca 6-8 uker, så er det tilbake til normalen:)

Sånn hadde jeg det også.

Skrevet

mitt er som huda ellers nedentil, men var "stivt" første tida. Hugsar ikkje til det kjentes betre ut, var ein eller gang etter at stinga hadde forsvunne. Men kjenner fortsatt at der er eit "arr" på ein måte, om eg tar når det er lite fukt på det. Viss du skjønnar? Uansett, godt muleg det blir annleis etter kvart, er jo ikkje SÅ mange månadane sidan fødselen.

Skrevet

Mitt er STEINHARDT. Gullet er 6 mnd. nå... Men jeg fikk ett gigantisk hematom i mellomkjøttet. Er vel det som er hardt kanskje.. Vet ikke.. Er bare steinhardt der.. Men ikke vondt da, så gjør meg ikke noe sånn sett.. Ikke bekymre deg=) Går sikkert bra..

Skrevet

Takk for svar! Ble oppløftet av de tre første, og litt mindre oppløftet av det siste;) Bollemor; er det allikevel like elastisk og tøyelig som før, i forhold til feks sex? Og en evt ny fødsel, vet du om det vil utvide seg som vanlig? Tar forøvrig gjerne i mot flere svar!

Skrevet

Mitt har gått tilbake til normalen, jeg sydde også bare noen utvendige sting, tror jeg ,) Det er 2 1/2 mnd siden jeg fødte :) Det eneste er muligens at jeg har blitt litt "trangere"... men tror ikke mannen min merker så stor forskjell egentlig...

Skrevet

Jeg sydde også noen sting etter de måtte klippe litt :/ Alt er som før der nede, har ikke hatt noen problmer med harde punkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...