Soloho Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg prøvde dette i dag, men når jeg skulle koke det etterpå så smelter det jo! Hvordan gjør dere dette? Lar dere være å koke dem?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det er jo sterilt når man kjøper det, så om du vasker hendene godt så tror jeg ikke du trenger å tenke så mye på det.
Soloho Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 Så dere bruker det bare en gang og kaster det etterpå? Når jeg tømmer pulveret nedi flaska så kommer det jo damp oppi glasset så det kleber seg pulver til glasset og hvis jeg skal bruke det flere ganger så må jeg vel koke det?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Hvor gammel er babyen din da? Er den noen mnd så kan du fint bruke det samme flere ganger. Det kan du nok uansett, jeg brukte urinprøveglass på tur og vasket det bare mellom hver gang.
Hepa85 Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Hehe, dette gjorde jeg i helgen og... smelta til artige figurer. tror det skal holde å bare vaske de godt. Ellers så tror jeg ikke man trenger å vaske de så ofte... Men jeg får ikke damp oppi engangsglassene da...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Å koke/dampe glasset du har hatt pulver i skal da ikkje vere nødvendig. Det er temperaturen på vatnet du blander pulveret oppi som er viktig. Vil tru det er nok å vaske glasset godt i varmt vatn m/litt oppvaskmiddel...
Nagilimia Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har to typer. Den ene typen smelter, den andre ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Tenkte jeg skulle tipse om MME-boksen jeg fant på SPAR. Avent har jo en som koster 90 kroner eller noe, men jeg fant en på SPAR fra Bambino som kostet 30 kroner. Veldig praktisk da den har tre kammer som en kan måle opp i og en tut å helle fra som en kan putte ned i flasken og unngå søl. Den tåler nok sterilisator om en ønsker det. Jeg bruker ikke sterilisator på den. Tenker at jeg ikke skal sterilisere alt barnet er i kontakt med for at hun skal venne seg til litt bakterier også. Derfor steriliserer vi kun flasker og smokker. Før jeg fant denne hadde jeg pulveret i flaskene og heller flaske og termos ved siden av med vann i.
HegeAE Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 Ein slik har eg og, Bambino. Syns det var genialt. Har prøvd den ut ein gang, men så var det der med flaskevatnet på termos da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå