Gå til innhold

Noen som har tatt brystløft uten silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man gjøre dette selv om man vurderer å få flere barn, eller vil hele effekten bli ødelagt? Jeg har d-cup, men huff som de henger.... Hvordan ble resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippet fra stokkanklinikken sine sider:

Som en grov hovedregel kan vi si at pasienter som bruker A- eller B-cup i utgangspunktet egner seg godt for løft, mens pasienter som bruker C-cup vil ha større tendens til å sige etter operasjonen. Å gjøre brystløft på pasienter som bruker BH-cup D eller større, vil normalt være lite hensiktsmessig. For pasienter med så store bryst må man kombinere løftingen med en brystreduksjon for å oppnå et godt langtidsresultat.

http://www.klinikkstokkan.no/brystloeft.78097.no.html

Skrevet

Det var rart, jeg trodde de med større bryster ville ha mer behov for løft? Har vel litt å si hvor stor man er i omkrets også, jeg bruker bare 65D i bh, og da er jo brystene mye mindre enn 85D. Får vel bare oppsøke noen og høre, det er vel det letteste.

Skrevet

Behov for løft kan man ha uansett, for spensten forsvinner uansett størrelse bare de blir utsatt for nok "stress". Store bryst "siger" dog lettere enn små bryst og vil dermed ha mer kortvarig effekt av brystløft enn de store. Dessuten vil store bryster fort se like store ut med reduksjon og løft da de blir mer spenstige av det.

Vil tro det finnes bilder av pupper før og etter både løft og reduksjon ute på verdsveven, men det enkleste er kanskje som du sier å snakke med et av sykehusene som utfører slike operasjoner.

Skrevet

" Store bryst "siger" dog lettere enn små bryst og vil dermed ha mer kortvarig effekt av brystløft enn de SMÅ. " ... skulle det stå. Gikk litt kjapt i svingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...