Gå til innhold

Erfaring med jysk? Vi vurderer å handle en stor sekjson, kommode og tv benk der..

Anbefalte innlegg

Men er det litt "halve og dårlige" møbler? Eller er det noen som har noe erfaring? Vet broren min har andre kommoder derfra, å der er bunnene så svake at di buler. Men er dette typisk jysk, eller tilfeldig?

Linker:

http://jysk.no/130/134/S365434/a/catalog - Bare hakket større en den.

http://jysk.no/130/135/ag/catalog/ - Nederste / Liva, bred eik

http://jysk.no/4/324/ag/catalog/ - Nederste / Liva 5 skuffer.

Fortsetter under...

Det beror på hva du kjøper. Jysk har mange ting som dyrere butikker har, bare rimligere. Altså samme tingene bare flatpakket/eller ikke. Er veldig førnøyd med det vi kjøpte. Men de tingene vet jeg finnes på dyrere møbelbutikker.

Så når vi endelig fikk rett ting(gav oss feil først) så har vi vært veldig fornøyde :)

Jeg kjøpte endel ting på jysk når jeg flyttet hjemfra (over 13 år siden) og følte at alt gikk i stykker etter en uke. Skikkelig dårlig kvalitet. Mulig de har blitt bedre, men jeg handler ikke der igjen.

Hehe, så nå at det er Liva serien dere har tenkt å kjøpe fra. Det er den vi har :) Og den finnes og på dyrere møbelbutikker(bare med annet navn) Kommer fra en dansk tillverkere som leverer møbler til flere ulike møbelbutikkjeder i hele norden

Annonse

Min erfaring med jysk er at man må være kritisk til det man kjøper. Jeg har kjøpt kommode og kleskap som fort ble veldig raklete og skuffene på kommoden gikk ikke an å åpne helt opp etter en stund. Ikke fornøyd!!

Men så har jeg kjøpt hagemøbler i miljømerket edeltre. Kjempefornøyd!!

Jeg har også kjøpt masse småting og pynt, samt håndklær og sengetøy. Alt det har jeg vært fornøyd med.

Annonse

Min erfaring er at små møbler som billige garderobeskap etc ikke holder lenge. Men vi kjøpte garderobeskap på skeidar som heller ikke holdt så det finnes vel overalt :o)

Vi har Liva serien, spisestua med gamma stolene og glasskap, og er så fornøyd! Solide greier, bordet er stort og tungt og stolene kjempegode sitte på, også utover kveldene når man har gjester :) vår er år gammel og like flott å se på! :)

Tanta mi har nesten maken, kjøpt på skeidar el bohus og den kostet de 12 tusen. Ho blei furten når ho så vår til 3500 hehe (det vi ga den gangen)

Vi har Liva-møbler og er fornøyde med dem. Synes de har vært solide og bra, i motsetning til andre ting vi har kjøpt på jysk. Har venninner som også har Liva og har vært fornøyd.

Gjest Sekretøsa

Vi har også liva, spisestue og sjenk. Ene stolen skrangler, men det er fordi jeg aldri er flink nok til å reise meg, SÅ skyve stolen vekk.... hehe. Jeg skyver den mens jeg sitter for så å reise meg, da blir det tull!

Eneste jeg ikke liker med Jysk, er kundeservicen... og den er faen meg like dårilg uansett hvor man kommer

Vi har, eller hadde to garderobeskap derifra. Det ene har vi kasta fordi hengslene ramla ut fra skroget så dørene hang ikke fast. Vi lima igjen hullene, satte på limklemme mens det tørket og borra nye skruehull ett par ganger, men til slutt ga vi opp. Det andre skapet står inne på barnerommet, men dørene skraper borti både skrog og hverandre. Vi har justert tusen ganger...Nå har vi kjøpt skap på IKEA og de er solide.

Vi har kjøpt elektrisk dobbeltseng, dvs to "enkeltsenger" på 90cm hver i fellesramme, der du kan heve og senke både fotenden og hodeenden. Til kr 7500 tilsammen for alt. Er veldig fornøyd med denne senga og har nå hatt den i 3 år eller så. Skikkelige madrasser også.

Ellers pleier jeg også være kritisk til det som selges på Jysk. Man bør velge med omhu hva man kjøper der, kan man si. Men hagemøbler har jeg også vært godt fornøyd med, da.

Vi har en kommode i eik fra jysk. Elendig kvalitet. Er en bred kommode. Går ikke ann å åpne skuffen. Må dra i håndtakene, annenhver gang. Viss du skjønner:) Er ikke bare å dra skuffen rett ut. Shitmøbel. Skal ikke handle møbler der igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...