En liten familie på tre:-) Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Mini er 5 1/2 uke gammel. I natt sov hun fra 22.00 til 07.00!!! Er ikke det veldig lenge? Kan jeg la henne sove så lenge i strekk når hun er så liten? Hun spiser godt og legger på seg, blid og fornøyd lita snuppe! Hvor lenge sover deres 5 uker gamle om natten??
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Lille har sovet så lange netter fra hun var omtrent 4 uker. Deilig! Og ja, det er veeeldig lenge - så du må bare nyte det! Så lenge hun er blid og fornøyd og spiser godt og legger på seg er det bare å la henne sove, og sov selv også! Det var det helsesøster sa til meg iallefall:) Jeg måtte iallefall ikke finne på å begynne å vekke henne om natta, nei.
Hepa85 Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Da tror jeg egentlig du bare er veldig heldig Min som er 2 1/2 mnd sover bare 4 timer i slengen, men det kunne jo vært verre. ¨Så lenge hun legger godt nok på seg er det ingen fare... med mindre hun går ite opp i vekt så må du bare nyte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå