Gå til innhold

Reise til syden no????

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg det da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

komemr an på hvor, syden er et relativt stort begriff.

Steder med relativt bra hygiene og leger/ sykehus e rjo å foretrekke ovenfor midt i Afrika f.eks...

Skrevet

Jeg ville ha reist hvis jeg hadde følt at det var riktig + om jeg hadde klart å slappe helt av. Følte at stress var veldig negativt da jeg var gravid...

Ville bare spist helt safe mat og passet på hygienen ja!! Heller ikke bli for varm. Det er vel ikke så bra for den bittelille, men kanskje det ikke er så ille så tidlig i sv.skapet. Noen andre som sikkert vet.... Men folk drar jo stadig vekk gravide til syden, så det er sikkert ingen fare!

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg reiste til Bulgaria da jeg var mellom 11 og 12 uker på vei, og var der i to uker. Det gikk kjempebra. Var lite kvalm, men hadde en liten løpetur på toalettet hver morgen den første uka for å kaste opp.. Jeg bare drakk vann etterpå og pussa tennerne, og gikk ned å spiste frokost etterpå;-) hehe... ler når jeg tenker på det nå.. Reis du dersom du er i god form. Ta med gode sko som er komfortable, jeg og sambo var mye ute å gikk og jeg ble hoven i beina. Drikk mye (flaskevann) og ta vare på deg selv. Er du i tvil, rådfør deg med legen:-)

Skrevet

Hei!

Jeg har lenge hatt planer om en tur til Sør_Amerika, men hvis jeg blir gravid nå(satte inn egg i dag) fraråder de meg på det sterkeste å reise. Det er selcvsagt forskjell på Sør-Amerika (skal riktignok på til en storby, men smittefaren er jo der uansett) og syden. men overlegen jeg snakket med sa de ikke ville anbefalt meg en sydentur engang. Det er i første trimester at det ikke anbefales.

Men her er det sikkert mange meninger og erfaringer, så jeg ville kontaktet klinikken du går på og høre hva de har å si.

Du er gravid, ja?

Skrevet

Hei å tusen takk for svar..

Vi har først å fremst funnet ut at vi skal holde oss hjemme å ta det helt med ro.

er i dag 5 +2 bare. Men gravid er man bombesikkert :D

Så frem te uke 12 blir vi værende hjemme :)

Samboer sa også at han kunne tenkt å ta seg en tur til neste påske ilage me lille gullet :D

Skrevet

Det er sikkert det beste, ja. veldig kjedelig hvis det skulle skje noe mens dere var på tur...

Lykke til videre!!!:-)

Skrevet

litt utenfor tema, men ♥Dimmalimm♥GRAVID♥*håpe*, du er en som får tidlig Hcg, tok du EL sprøyte denne runden? er på RD 7 selv, og lurer på når EL sprøyta normalt sett går ut av kroppen, og om du tok det må jo den ha vært ute av systemet ditt da du testet positivt :o)

Skrevet

jeg har ikke tatt noen EL sprøyte, da jeg nettopp var igjennom ett fryse forsøk. Men kroppen min produsere fort hcg!

Skrevet

ah stemmer, man bruker ikke ovitrelle da nei :o) jeg får søke litt på nettet- å se hvor lenge EL sprøyta henger i!

lykke til med spiren din :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...