Gå til innhold

Så ble det nytt forum på meg å....

Babydarling,og-Noah2010

Anbefalte innlegg

Ja,da gikk det ikke bra for meg heller.Var på Ul på fredag den 13,som var i uke 9+0.Da så hun to plommesekker,en tom og ett lite embryo med hjerteaktivitet men kun str til uke 6.Ble henvist til Ul på sykehuset hos en overlege på tirsdag 17,de kunne ikke finne hjereaktivitet lenger og det var som sagt alt for lite.Det var to overleger som bekreftet at dette var nok en missed abortion.Hadde det jo litt på følelsen for de få symptomene jeg hadde ble jo bare svakere og svakere,men jeg ville jo liksom ikke tro på det da.Så da ble jeg lagt inn med en gang og fikk utskrapning samme kvelden.Alt gikk kjempefint og det var så koselige leger og pleiere,alle damer.

Så da får vi bare sette i gang og prøve igjen da,var første gang jeg var gravid så det jo veldig vanlig desverre.Ble lovet tetter oppfølging neste gang,men jeg har jo i grunn vært heldig.Det kunne gått mye lenger før det ble oppdaget hadde jeg ikke gått til privat lege.Så jeg krysser bare fingrene for at det snart sitter en liten spire der igjen ;)

Fortsetter under...

Uff - så leit at du også skulle oppleve en MA. Jeg håper du kommer deg fort og at du blir gravid igjen. Har dere tenkt å prøve igjen med en gang eller skal dere vente litt?

Jeg har selv mistet i MA/BO i uke 12. Var til jordmor i uke 11 - alt virket fint. Skulle til en tidlig UL i uke 12 for å få bekreftet tvillinger eller ikke pga stor mage, ekstrem svangerskapskvalme etc. Det ble bekreftet tvillinger, men ut fra målingene på størrelsen døde de i uke 6. Hos meg ble det også bekreftet av en lege og en overlege, da jeg ba om en "second opinion" da jeg på en måte prøvde å fornekte det, jeg bare gråt og gråt - fikk utskraping to dager etterpå. Det gikk kjempefint, de var utrolig hyggelige og snille, jeg var eneste pasient på gyn den lørdagen. Det er nå 11 dager siden utskrapingen. Sliter veldig opp og ned i humøret, men det begynner å gå litt bedre nå synes jeg...

Nå venter jeg bare på at jeg skal slutte å blø og så få EL - vi skal prøve med en gang - jeg har ikke lyst til å vente - så det blir spennende! Håper spiren setter seg fast og lever i magen i 9 mnd. Overlegen sa også til meg, at det var flaks det ble oppdaget så tidlig, ellers var det vanlig å oppdage sånt på 18 ukers ordinær UL. Fostersekkene, morkake og livmor har vokst som normalt! Det er sykt at ikke kroppen min har fattet at noe var galt. Alle symptomer var til stede, ingen smerter, ingen blødninger! Det var ett sjokk rett og slett...

Jeg ønsker deg virkelig lykke, lykke til og du må bare sende en pm eller skrive her inne når du føler for det. Det er veldig godt å få ut alt det en tenker på!!!

Stoooor trøsteklem fra

Å neeei!! Aldri noe hyggelig med nye folk inne på akkurat dette forumet :-(

Håper det går bra med deg og at du kommer deg fort igjen!

Jeg var til utskrapning for en uke siden på grunn av BO oppdaget i uke 8+5. Første graviditet..

Vi er i gang med prøvingen igjen vi (selv om det nok er noen dager for tidlig for noe som helst.. Syklusen kan jo bli litt "forstyrret", så her kaster vi ikke bort noe tid i hvertfall.. )

Håper det klaffer fort igjen for dere (og alle andre her inne selvfølgelig) :-)

Takk for alle svar,formen min er heldigvis veldig bra.Jeg har ikke hatt vondt i det hele tatt.Hadde fri i går og skal på jobb igjen i dag.Fysisk så er jo alt ok,det tar nok litt lenger tid med psyken,men jeg var så forberedt på det skulle gå galt etter Ul på fredagen så helgen min var egentlig det verste.Nå ser vi positivt på våren og setter igang så fort

vi får lov (2uker). Krysser fingrene for alle her ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...