Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Vet at det finnes tørkestativ som festes oppe i taket med skinner. Utfra disse går det skinner ned mot gulvet, og her kan man trekke tørke snorene opp og ned. Dette er veldig plass besparende på ett lite vaskerom. Har sett det kun en gang på besøk hos noen, og har lett etter slik i alle butikker, men finner det ikke. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ett slikt? Og har den ett spesielt navn?
Rosmarin*fødeklar* Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei, jeg vet hva du mener. Jeg har en slik, og den er super. Husker desverre ikke navnet på den eller firmaet, men vet at de ikke selges i butikk.Jeg fant en annonse på den i Vi-i Villa-magasinet, og ringte og bestilte den. Se på nettsidene til vi i villa, kanskje de annonserer den der?
Rosmarin*fødeklar* Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Fant linken til de som selger det: www.interiordetalj.no
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Hvis du ønsker ett billigere alternativ finnes slike stativ på ikea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå