Gå til innhold

snart 6 mnd og tuller plutselig med soving

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har alltis sovna fint av seg selv, uten byssing og vugging. men nå ligger han lenge og spreller, klager og styrer. må gå frem og tilbake tusen ganger, ender oftere og oftere med at jeg må vugge vogna, noe jeg IKKE vil begynner med.

han hyler ikke, men klaging som trapper seg opp mere og mere, og hvis jeg ikke går bort til han så begynner han etterhvert å gråte. han virker liksom gira og klarer ikke å roe seg, men trøtt samtidig.

vil helst at jeg holder hånda foran ansiktet hans, da roer han seg, men jeg merker at han blir mere og mere avhengig av dsette, så om kvelden blir jeg sittende sånn ganske lenge når han skal sove i senga si....

han pleier også å sove ca 2 timer på den første duppen, men nå våkner han alltid etter 30 min, og smiler, men han er jo trøtt. hvis jeg tar han opp så blir han fort sutrete og jeg merker at han hadde trengt mere søvn. så da blir jeg stående å vugge leeeenge for at han skal sovne igjen, noe han gjør til sist, men det er jo ikke sånn jeg vil ha det, hehe!

gode ideere og forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...