Gå til innhold

Bugaboo cameleon sportsdelen. Hva pokker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å har brukt en evighet på å sette sammen sittestolen til bugaboo-vogna mi gikk det opp for meg at det ikke finnes noen form for beskyttelse/ trekkk til å ha over føttene til barnet. Jeg har en vinterpose i dun som jeg ikke har tenkt å bruke lenger - og som jeg uansett ikke ville hatt uten noe over. Gikk på nettet og så at det finns en sånn Footmoff som man kan ha over - men den koster 72 pund. Heldigvis har jeg en søster som prøver å befolke verden alene - og hun hadde en teutonia vognpose i nylon som jeg har fått låne.

Men hva gjør dere andre som har denne vogna?

Er det vanlig at vognene er så nakne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke samme vogn som deg, men kjøpte nettopp emmaljunga city cross., Og da måtte jeg kjøpe det trekket over beina utenom... Tror faktisk det er ganske vanlig.. Men dumt at de ikke informerer om det når man kjøpe en vogn..

Skrevet

Ja jeg syns det er litt rar, for under norske forhold er en vel nødt til å ha noe over?

Skrevet

Har brukt lammeskinnsposen så langt, men nå som det er blitt plussgrader har mini på seg utedress, + dyne og ullteppe over seg. Pakker han godt inn i alle kanter:) God og varm både på hode og tær når han taes opp! Ja, man får kjøpt fotposen på barnashus også, 900,- tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...