Mari med gutt nr 3 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hei. Håper noen kan hjelpe meg... For 3 mnd siden fikk jeg min sønn nr 2. med keisersnitt.. Vi tok raskt opp igjen sex livet og jeg har ikke brukt prevangsjon. For 14 dager siden fikk jeg en kraftig blødning som varte nesten en uke. Tenkte bare at det va mensen som hadde kommet tilbake. I går begynte jeg å blø igjen. Riktig nok ikke så mye, men litt. Beynte å tenke på om jeg har vært gravid, men mister nå. Eller kan mensen bli uregelmessig etter keisersnitt?? Jeg har et ønske om å få et barn til, men er dette et tegn på at kroppen ikke er klar for det ennå....... Litt knotete det her, men håper dere forstår det jeg skrev.
frk-fryd Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det kan godt være bare mensen som er uregelmessig, det er vanlig. Det er nok tidlig for kroppen å bli gravid igjen så tidlig etter keisersnitt. Tar det ikke et år før arret er stabilt?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Kan fint bli gravid så tidlig selv om man har hatt KS. MEN når det er sagt så er mensen veldig ustabil de første mnd etter at den lille har kommet til verden. Så mest sannsynlig er det bare mensen som er litt på utur. Kroppen har en egen evnte til ikke å bli gravid dersom den ikke er klar for det. Vent litt så skal du se at du blir gravid igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå