Gå til innhold

Noen som har vunnet store pengesum i Lotto, Flax-Lodd eller noe lignende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

besteforeldrene til sønnen min vant 3,3 millioner i lotto en mnd og to dager etter at sønnen min ble født i 2006 ;)

min far vant 2 premie i lotto 3 ganger i løpet av 4 mnd for noen år tilbake ;)

Jeg vant 80.000 i lotto første gang jeg prøvde spillet =)

Jeg var 23 år, og hadde mye moro for pengene, som varte i ca.5 år. Jeg hadde 3 Miami-turer, 2 Thailand-turer og 2 sydenturer, pluss masse annet "fornuftig".

HI: Hvis du spiller på hest, trenger du ikke å registrere navnet ditt før du har vunnet. Du ber enkelt og greit om en Lyntoto på V75 ( det er der de store premiene er ) og tar vare på kupongen. Kupongen kan siden sjekkes hos alle som har Rikstoto-maskin, som oftest finner du dem i kiosker. Hvis du har vunnet, kan du registrere kontonummeret ditt og få premien inn på konto. Hos Norsk Tipping er det nå umulig å spille uregistrert, så da kan Rikstoto være en løsning :)

Pappa vant 2,1 mill på lotto for noen år siden, mamma vant 70000 på lotto, og jeg vant 25000 på ekstra. Vinnerlykke i familien;)

Ekstra anbefaler jeg.. Det er morro å spille:) Men du må registrere da!

Annonse

Mannen min er av typen som oppriktig tror at en eller annen gang så må han vel vinne.. jeg stiller meg skeptisk, men passe støttende (sånn i tilfelle han faktisk skulle vinne)

Selv har jeg vunnet 1000kr på flax tre ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...