Gå til innhold

Populær vogn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kan jeg trygt si at dette IKKE er en vogn å anbefale, så da blir det ikke en god snikreklame heller!! Vi har et vennepar som har vurdert denne, de får barn i april, men da jeg var med å så på den og trilla litt og satte ungen oppi ble det enkelt for de, ikke en vogn for de som forventer comfor både til barnet og for den som triller!!

HAHAH dette så misstenkelig ut ja!! Vi hadde denne vognen en kort stund men fikk bytta den inn jenn, kalesjen er for åpen for barn hvis man har tenkt å trille i annet enn vindstille/varme dager, tre hjul er heller ikke å anbefale, vinglete på snøføre og håpløst tungt når man må kjøre opp tre hjulbaner i steden for 2. Sittedelen var ikke vendbar heller heller, dette er et kjempeminus!!

Vi har hatt den som nummer to vogn fra tulla var 6 mnd. Da hun nærmet seg 2 år solgte vi den andre vogna og har kun brukt Sky fra den stund. Jeg er veldig fornøyd med den.

Jeg opplever ikke at den er håpløs på snøføre, men det er vel en smakssak i forhold til 4 eller tre hjul. Jeg synes det er ekstra komfortabelt å trille med tre hjul ettersom barnet blir større.

Det at sittedelen ikke er vendt mot deg gjør at den blir mindre lun, i likhet med alle andre fremover vendte vogner. Derimot har den en stor og god bag, sammenlignet med mange andre "trehjulinger".

Jeg er liker den veldig godt. Veldig lett, full liggestilling, liten sammenlagt, pent design og min datter trives i den.

Jeg har ikke sett quatro ennå, kun bilder på nettet, så jeg har ingen preferanser i forhold til sky og den. Men jeg er som nevnt tidligere veldig glad i designet til sky ;)

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...