Gå til innhold

Klarer legen å se på ultralyd om tvillingene deler morkake?

to bøllefrø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legen klarer ikke nødvendigvis å se om de deler morkake... for det er vanlig at hvis det er to morkaker der inne, så vokser de tidlig i hop. Venter tvillinger og mine deler morkake men ligger i hver sin pose... men har hele tiden fått beskjed om at det kan hende de har hver sin morkake, men fordi de vokser sammen så er det vanskelig å se på ul, og noen ganger også vanskelig å se etter fødselen.

Annonse

Heisann.

Har vært på flere ULer og har desverre ikke fått så god informasjon (føler vi selv iallefall da:))

Vet ikke om det er en eller to morkaker (finner bare en tror de, men vet ikke omdet er en sammenvokst eller om de ligger ved siden av hverandre, ligger i hver sin pose, vil ikke si kjønn (pga overskrifter om de som drar til Sverige for abort hvis "feil" kjønn) dette i 13+3.

Blir spennende å se på ordinær UL 16. april om vi får vite noe mer da :)

Hvor langt er du på vei?

Jeg er midt i uke 9 (men i følge min egen menstermin i uke 10 ;)

på ultralyd for to uker siden så vi en tynn med tydelig vegg ml de to små, men umulig å si enda om de deler den ytterste posen eller ikke

Blir spennende å se på neste ultralyd om to uker

Jeg har en million spørsmål jeg skal skrive ned til neste legetime :)

IDIOTISK Å TA ABORT OM DET ER "FEIL KJØNN" FORRESTEN!!!

(jeg hadde blitt sint om legen ikke ville fortelle meg kjønn fordi det var for tidlig pga sånne ting..)

Makan... :)

Men er likevel helt for ultralyd i uke 11/12. Synes uke 18 er altfor seint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...