Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av dere har fått ut like mange/like bra egg med begge måtene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Dersom dette forsøket ender negativt, har jeg tenkt til å spørre om å ha kort regime på neste forsøk.

Skrevet

Hei jenter,

jeg har hatt det samme antallet både kort og langt regime. Nå skal det sies at jeg har få egg. Men antallet har ikke gått ned med kort regime. Og ikke kvaliteten heller. Deilig å slippe sprayen:)

Er det snart påan igjen Rose?

Klem

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt langt regime fire ganger og kort én gang. Alle gangene har jeg hatt mellom 10 og 15 egg - færrest ved kort regime. Jeg har så langt opplevd å få fire helt perfekte egg (full score på alle fem parametrene), to i mitt første forsøk med langt regime, og to i forsøket med kort regime. Så for meg har det ikke vært noen utpreget forskjell på regimene, bortsett fra at andelen perfekte egg jo var best i forsøket med kort regime, og at det var ufattelig deilig å slippe sprayen! Dersom dette forsøket ikke lykkes, så vil jeg gjerne ha kort regime igjen (eller Menopur).

Skrevet

Hei Astra71 og Mille38! Tusen takk for svar.Så hyggelig å høre fra dere :-)

Jeg ringte Lindenberg v Nordica idag og vi ble enige å prøve kort regime denne gangen.Og Menopur.Alt for 1.gang så dette blir spennende !!

Synes d var litt rart at de ikke foreslo dette for meg først, det var j som tok det opp.Men d blir deilig å slippe sprayen :-) Da r d vel sprøtestart på mensdag 2, er d ikke? Og blodprøver før og under for å sjekke verdier?

Tror j må sjekke litt..

Og Lie79, ser du fikk ut hele 12 egg sist gang, pluss på frys.Veldig bra det!Du kan jo nevne kort regime for legen.Masse lykke til!

Skrevet

Hei Rose!

Jeg har prøvd begge deler. Fått ut samme antall sånn ca 10 på 150 Gonal-F. Men utrolig stor forskjell i kvalitet for min del. På langt regime ( må skyte inn at jeg hadde masse bivirkninger) ble 2 egg befruktet, men ingen ville utvikle seg. Har hatt 2 forsøk meg kort regime. Det første endte med 4 gode egg, 1 inn og 3 på frys. Det andre med kort regime ble det 1 inn og 4 på frys og graviditet! Vi er jo forskjellige og ulike medisiner og opplegg passer oss. Er selv utrolig glad for at det ble forandret oppleggfor min del i alle fall.Det var faktisk noe jeg foreslo selv. De sier jo at Menopur kan gi bedre kvalitet så kanskje dette kan gjøre susen for deg. Masse lykke til på Nordica:0)

Skrevet

Tusen takk for hilsen,Kine71! Det hørtes veldig bra ut og jeg er veldig spent på resultatet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...