Gå til innhold

Startet ketolyse kur 16/3 mål - 50 kg noen andre??

Anbefalte innlegg

Jeg har bare lagt på meg og lagt på meg både før og under svangerskap. Trives visst veldig godt som man sier. Er 165 høy og vekten tikket helt opp til 116,5 kg igår *grøss* noen som nettopp har startet og vil være med på felles oppbacking..

De som har holdt på en stund må gjerne være med de og. Det kan jo være motiverende å høre positive historier også:)

Fortsetter under...

Hei.

Jeg begynte på Ketolyse 23 feb, men kan ikke si jeg har fått den begynelsen jeg håpet på :-( Har ikke så mye som skal av, men det er nok synes jeg. Det blir sagt at jo mere man har å ta av jo fortere går vekten ned. Så jeg må vel smør meg med tålmodighet :-) Det var veldig mye snakk om Ketolyse her inne, men det ble for mye slik at de gikk inn og slettet en god del, så jeg flyttet meg inn på ketolyse under lavkarbo.no Lykke til :-)

• 2 uker senere...

Hei.

Jeg begynte på ketolyse 12 januar og nådde -15 kilo rett før påske. Har hatt påskepause og begynt på igjen i dag.

Jeg er sååå fornøyd, føler meg bedre en jeg har gjort på mange år selv og jeg fremdeles er litt tyngre en før jeg ble gravid.

Masse lykke til, det er bare og være motivert og utholden nok så når du målet ditt :)

Annonse

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...