Gjest yrild Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har også glemt det to dager på rad engang... og i dag har jeg glemt det igjen... men de får jo noe gjennom morsmelka og gjennom lys, så....
Snupp@ med 3 barn Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Dette med D-dråper er en ganske ny greie. Før ga man ikke det i det hele tatt. Ble folk av de og. Så bare slepp of:)
Itsrejk Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Åh...jeg glemmer dem til stadighet. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å huske, men det er vel denne barseltåka da... Tipper at det går helt fint, jeg, men jeg skal likevel prøve å skjerpe meg! (Igjen...)
MintCondition Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Å herre Det går nok bra skal du se..barn dør faktisk ikke av å ikke få i seg d-dråper eller tran hver dag.
Mor Løvehjerte Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Nei, det går så innmari bra! Og fordi jeg har en tendens til å glemme alle sånne ting selv, krysser jeg av på en bitteliten kalender som henger på skapdøra på kjøkkenet.
anima Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Godt det ikke bare er meg! Jeg glemmer dem stadig vekk. Håper ikke ungen blir beinskjør eller noe... Trøster meg med at det sikkert ikke er så farlig de dagene vi har vært ute i hvert fall.
Katarina, mamma til gullet Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Gir dere både tran og d-dråper eller bare en av delene??
Ralla Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Ein må kun gi ein av delane slik at babyen ikkje får for mykje! Står på pakningen på D-vit dråpane;)
FruBoger fødeklar Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 husker det to ganger i uka jeg..da ho var fire uker var det hver dag..men nå som ho er større glemmer jeg det... vi er mye ute, sola står inn vinduet her hele dagen, jeg (prøver) å drikke tran..gå over til trantabletter nå snart tror jeg.. ta det med ceraztten, så kanskje jeg husker det:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå