Gå til innhold

Babyklær med knapper på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 5 mnd gnager på alt og alle for tida, og med to små tannebisser begynner det å bli kraft i klypene (eller kjevene rettere sagt;) Og som den hysteriske 1.gangsmammaen jeg tross alt er, har jeg nå begynt å bekymre meg litt for små knapper på klærne hennes (cardiganer, bodyer, jakker osv), med tanke på om hun kan klare å løsne dem og få de i halsen...Er dette mulig tror dere, eller har noen opplevd at de faller av? (tenker at de bør vel egentlig kanskje være ekstra godt festet siden det er babyklær men....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nå ble jeg også bekymret for dette... (1. gangsmamma jeg også)

Skrevet

Oi , dette har ikke jeg tenkt på før. Så nå ble jo selvfølgelig jeg også bekymret som den førstegangsmammaen jeg er..

Skrevet

Knurre, uff - nå begynte jeg å lure også her (førstegangs ja). Knapper på mine klær detter jo av stadig vekk... Får kanskje passe på å sjekke knappene med jevne mellomrom?

Skrevet

Å da var det plutselig en ny ting jeg kunne bekymre meg for;)

Tror ikke du skal håpe en gang på at knappene på babytøyet sitter bedre, for det tviler jeg på... desverre...

Skrevet

Hehe, ingen årsak;) Skal nok se at jeg har flere bekymringer på lager etterhvert også, og forum som dette er jo perfekt for å spre panikk og frykt i mammakretser ho ho=)

Skrevet

Jeg begynner å få fødselsangst av å være på dette forumet!!

Men det har jo ingenting med knapper å gjøre...

Skrevet

Grøss og gru, det hadde jeg IKKE tenkt på!

Å som den førstegangsmammaen jeg er ble jo jeg også bekymret...

Skrevet

Med bena godt planta på jorda, en rolig sindig tobarnsmamma som jeg er, har jeg aldri bekymra meg for dette, og kommer heller ikke til å gjøre det;)

Joda, de små spiser litt av hvert har jeg sett. Små babyklærknapper derimot tror jeg ikke gjør så mye. De glir rett ned. Når de blir nærmere ett år glir kronestykker og singel ned og. Sjelden slikt setter seg fast. Da er det værre med små plastbiter fra poser osv. De kan skape litt trøbbel.

:D

Skrevet

Det er godt at noen tar det der rolig. Nå ble jeg også roligere:)

Skrevet

dte har jeg aldri bekymra meg for. må være måte på hva man skal bekymre seg for, hehe.

går nok veldig bra. har aldri hørt om noen babyer som har dødd eller blitt syke av å svelge en knapp. eller sette den i halsen.

Skrevet

Vel er jeg kanskje en smule hysterisk, men jeg vil da helt objektivt sett påstå at knappene på jakker osv er akkurat passe store til å kunne sette seg på tvers i luftrøret, hvis man har maks uflaks! Det jeg imidlertid tror og håper på, er at de sitter såpass godt festa at hun ikke klarer å bite dem av, hehe!

Skrevet

Bekymrer meg ikke, men sjekker litt innimellom...

Hilsen tobarnsmamma ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...