Gå til innhold

Ingen som ser noen ting hos oss?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei kan noen av dere spådamer se om jeg blir gravid i år og om vi må ha flere forsøk eller klarer vi det på egen hånd?

evt når og kjønn eller andre ting dere ser....

Utrolig takknemlig til alle som svarer

Jeg 16.05.72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sku hatt din partners dato,da det blir mer sikkert innfo...Send meg den du..Men tok en titt på deg likevel...

Dette er det beste kortet av alle, mener jeg. Her er det familielykke, her er det etablering av en kjærlighet som har ”himmelsk verdi”. Regnbuen av beger viser seg på himmelen, så dette forholdet og denne tiden er velsignet ”fra oven”. På dette kortet ser man en hel familie, paret hilser livet velkomment og hyller sin glede, barna leker og alt er harmoni. Får du dette kortet inn i legget ditt, så er du enten i ferd med å etablere et forhold av varighet eller du kjenner allerede kortets lykke. Dreier dette kortet seg ikke om ekteskap eller familielykke, så gir kortet beskjed: du er velsignet fra oven og det er ingenting som kan true din lykke enn deg selv. Dette kortet er en velsignelse, rett og slett.

Dette kortet viser en hånd som kommer ut av skyen, begeret holdes i hånden, en hvit fugl dykker ned og legger en oblat ned i begeret. Dette kortet viser følelser, mye følelser. Her er det glede og følelser. Begeret symboliserer en glede som ikke ”er av denne verden”. Kortet viser seg når det er ekteskap på gang, når man møter Den Rette, når det er en barnefødsel i vente eller når man får en nyhet som er for god til å være sann, men denne nyheten er virkelig sann. Fra Begeret strømmer fem stråler, jeg tror disse strålene symboliserer luft (tanke), ild (intensitet), jord (resultat), vann (følelser) og eter (ånd). Her er alle elementer representert. Dette er et positivt kort og når det kommer inn i et kortlegg, så kan du rydde plass for ekte glede og en strøm av følelser

Så svaret ditt er :

Ja,du blir gravid,og lykkelig...Du fikk gravistes korta rett etter hverandre,dem lå under og over,,så bra kort assa,,,Dere får en liten prins ser jeg..Tror dere må ha litt hjelp ,men det går bra du blir gravid,,,

Innen 2-5mnd er du gravid

Skrevet

Å tusen tusen takk tussimor for at du tok deg tid. Håper dette stemmer. samboer er født 08.04.75

jeg har barn fra før men samboer har ingen så vi håper innderlig på en liten en sammen.

Håper du får opp noe av det samme med han...

Skrevet

Bare koslig..Ska ta en titt på dere sammen..For da får jeg mer innfo,,,

Ha en fin dag

Skrevet

hei igjen tussimor, jeg er utrolig takknemmlig for at du tar deg tid til dette, forstår at dette tar mye tid for deg og at du har veldig mye og stri med. Tusen takk igjen.

Trenger du mer info om oss så si ifra så kan jeg sende deg det på pm har ikke lyst og legge ut for mye her.

klem

Skrevet

Det forstår jeg veldig godt..Den er grei..Da ska jeg se hva jeg får opp på deg..

Ha en fin kveld

Skrevet

takk tussimor, du aner ikke hvor takknemmlig jeg er for dette, du er en engel.

Venter i spenning og håper du får opp ett barn på han også, men skulle det så ikke være så vil jeg gjerne vite det også..

Skrevet

hei tussimor. Får du tid i kveld og se på oss???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...