Gå til innhold

Ul fredag 13. vel overstått :o)

jons_gravid

Anbefalte innlegg

Hadde en utrolig fin opplevelse på Riksen på fredag etter først å oppleve jordmora som streng og striks ble hun en helt annen da vi startet ulen. I motsetning til da vi var der med gutten vår gikk hun nøye gjennom hele kroppen og organer, forklarte og viste oss alt. Mannen min kommenterte at han jammen hadde et feminint ansikt da hun viste oss fjeset (ikke vet jeg hvordan han så det, jeg så bare øyehuler og et hull der nesa er...) Og da hun ikke selv nevnte noe om vi ville vite kjønn spurte jeg forsiktig om hun kunne se hva det var? Ja, svarte hun og fortsatte med sitt. "Ja, det er en gutt?" fortsatte vi. "NEI" sa hun og da måtte jeg spørre dumt, "er det ei jente?" Så vi venter ei sprellende og tilsynelatende frisk lillesøster! Det var veldig uventet, har ikke tenkt tanken på at det kunne være ei jente engang så sikre var vi på en gutt til. Men det er jo hyggelig å få en av hver, da :o)

Jordmor var veldig opptatt av å få et fint bilde av profilen hennes og jobbet lenge med det. Men det gikk ikke, jenta sprellet og snudde seg i et sett, den eneste gangen hun lå litt stille var fakstisk da jordmor zoomet inn på kjønnsorganet, da lå hun med spredte ben og viste frem alt :o) Fikk nå med noen bilder likevel og det viktigste er jo at alt ser bra ut!

Termin ble flyttet en dag, fra 13/8 til 12/8, så da har vi samme termin, Prøveren på nr 2 :o)

Er utrolig lettet og glad og gleder meg til fortsettelsen!!

Gratulerer alle andre som har vært på ul i disse dager, og lykke til til alle andre!

Fortsetter under...

Gjest Umbilikus

Gratulerer med jenta, jons! Her har vi også fått vite at det kommer ei jente! Hadde også en utrolig flott ultralydopplevelse der vi fikk se den lille både i 3D og vanlig. Er helt i skyene over at det ser ut til at vi ender opp med to flotte unger. Nå blir det bare spennende å se hvordan det går med storebror, han har jo hatt vår fulle oppmerksomhet i to år.

Hei snøfilla, takk for gratulasjonen. Endelig har det sunket inn at gutten vi trodde vi ventet er ei jente :o) I dag er vi 20 uker og det er jo en slags milepæl det også. Kjenner liv hver dag, ikke mye, men stort sett når jeg legger meg for kvelden eller en gang i løpet av dagen.

Et treff etter påske hadde vært artig, har jo sett en del bilder av gullgutten deres og ser frem til å se ham "live".

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...