Gå til innhold

Tvillinger i magen og 2 utenfor magen.....

anna,helena og lille spira :o)

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått vite at jeg bærer på to små i magen. Dette var et sjokk for meg!! Vi ønsket oss et barn til og nå får vi 2. Vi har 2 barn fra før på snart 2 år og 7 år. Jeg svinger mellom spenning-glede-og fortvilelse. Det hadde vært veldig godt å komme i kontakt med andre i samme situasjon, eller som har vært gjenneom dette før. Jeg bor i Hardanger. Er det noen andre der ute?

Fortsetter under...

Tenk plutselig 4 barns mamma :)

Jeg har selv en på 2 og en på 7, og nå et SF-mål på 20 cm i uke 18. Maven er ENORM, og jeg er VELDIg spent på UL på mandag. Vet jo ikke om det er to her ennå, og håper egentlig at det er bare 1. Men blir det to går det sikkert veldig fint.

Skjønner godt det svinger litt i følelsene når du får en sånn beskjed, men tenk så flott å vokse opp med mange søsken.

Hei og takk for tilbakemelding! Lykke lykke til på ul på mandag! Det blir spennende om det er en eller 2 der inne :o)

Jeg skal selv på ny ul på tirsdag i neste uke. Da blir det spennende å få litt mere info om det er en eller toeggede tvillinger og litt om oppfølgingen fremover.

Sist svangerskap hadde jeg også gode mål, men det var bare en der inne. Ei stor jente på 4600 g og 53 cm ved fødsel. Legene sa at jeg hadde godt med fostervann også, og det kan bidra til gode mål.

Det som har vært merkbart i mitt svangerskap nå, er at jeg har vært så mye mere kvalm enn de to andre gangene. Men fikk jo svar på hvorfor når vi så at det var 2 stk. der inne... :o)

Ta godt vare på deg selv!

nsa

Hei og gratulerer med to små mirakler i magen; 4 til sammen :)

Vi har også to fra før 6 og 8 år og venter to i september (jeg har godsnakket med dem begge i magen og vi er blitt enige om at august er en fin tid å komme på he he).

Det er kommet mange nye til her på tvillingsidene bare de siste ukene så til høsten kommer det maaaaasse nye tvilling nurk (og også flere rett rundt hjørnet).

Det er flott at det blir mer aktivitet på disse sidene og at vi kan følge hverandre og ha noen med samme tanker og følelser som kjenner seg igjen i situasjonen. Jeg føler ingenting kan sammenlignes med enling gravide lenger og da er det så flott å vite at det er mange andre i samme situasjon :):):)

Lykke til på UL på tirsdag. Gi oss en oppdatering etterpå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...