Gå til innhold

Hørte hjertelyden i dag.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å høre hjertelyd er helt fantastisk ja! Jeg har kjøpt meg min egen dopler, så jeg hører på de hjemme på sofaen et par ganger i uken... utrolig koselig. Sambo liker også å høre hehe. Er mulig å ta opp lyden også, så jeg vurderer å få det over på en cd, så jeg kan ha det til senere og vise ungen når han/hun blir stor:)

En doppler av typen babywatcher koster 1195 kr i nettbutikken deres. http://www.babywatcher.no/

Jeg ser det er flere som selger en slik brukt også på finn.no til en pris på ca 400 - 800 kr.

Vet det finnes en type doppler til som heter angel sounds. Koster 499 kr ny eller noe slikt. Den har jeg aldri prøvd.

Babywatcher har jeg vært veldig fornøyd med. Noen hevder at man ikke vet om det kan være skadelig eller ikke, så jeg bruker den ikke så veldig ofte. Men en gang i blant kan jeg aldri tro skader noe. :)

Jeg har en Angelsound, og er veldig fornøyd med den. Enkel og grei og bruke. Jeg fikk faktisk et tips her inne på forumet om å kjøpe en, og angrer ikke et sekund.

De ligger på ebay til mye forskjellige priser, men søk på Angelsound og velg en av de som selger fra Hong Kong(!). Koster ca 250,- inkludert frakt. Jeg fikk den i posten 6 dager etter jeg bestillte den tror jeg. Helt genialt!

Men husk å bestille fra Hong Kong.. de andre er dyrere. Tror de fleste jeg har lest om her inne på barnimagen har kjøpt derfra.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...