to bøllefrø Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Melder meg til her. Var på ultralyd i uke 7, to hjerter
Mama78 med tvillingene&prinsen Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Hei! Gratulerer!! Og velkommen!!! Litt av en følelse å se 2 hjerter på en gang som slår, ikke sant? Er det dine første? Jeg har en fra før (4 1/2) og venter 2 i begynnelsen av oktober, ganske lenge til enda. Skal på ny UL om en uke (uke 13)og se at de 2 hjertene fortsatt slår.. Du må ha lykke til fremover, og utover våren bli med på tvillingtreff:)
to bøllefrø Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Hei. tusen takk Og gratulerer til deg også! Det er mine første, det er utrolig spennende!! Jeg ble ikke sjokkert over at det var to, det høres sikkert teit ut men jeg har drømt i flere år at jeg får tvillinger. Så legen letet etter en sjokk reaksjon fra min side på ultralyden ,men den kom ikke. Kjekt å ha noen andre å snakke med som også venter tvillinger, kjenner ingen som har eller venter. Har sneket til meg ultralyd om to uker jeg også "bare for å sjekke". er nå 8+2. Har dere tvillinger i familien?
Mama78 med tvillingene&prinsen Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Nei ikke på min side, men min svigerfar er tvilling. Tror ikke det har noe å si for oss, mine ble til ved IVF. Så var jo klar over at de satte inn to egg. Men har alltid tenkt hvor fantastisk det må være å få to små nurk på en gang, hadde det helt fantastisk med førstefødte, så jeg gleder meg bare utrolig mye og er ganske spent også! Litt slit og masse glede:) Fint å ha et forum der jeg kan "snakke" med noen i samme situasjon, tror venner og jobbkolleger allerede begynner å bli lei gravid-og tvillingsnakk- det opptar meg jo en hel del for tiden (he,he) Jeg har en bekjent som har tvillinggutter på ca 1/2 år men hun er så utrolig negativ til alt så jeg snakker ikke særlig mye med henne. Alt er slitsomt og hun går på veggen og bare gleder seg sååå mye til å begynne å jobbe igjen. Virker ikke som hun egentlig ønsket seg barn i det hele tatt. Noe som er veldig forskjellig fra sist jeg var gravid er at jeg allerede nå i 12te uke har en enorm mage! Skikkelig kule:)
to bøllefrø Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 Oi! Magen kommer vel litt før også når det er andre gang? Tvilling og gravid snakk er det eneste som kommer ut av min munn også, jeg er sykemeldt med kvalme og oppkast og bruker all energien på å snakke i tlf eller sitte på nettet Baby baby baby!! Jeg føler likevel ikke jeg kan sleppe jubelen helt løs enda, er i uke 9 så er rimelig bekymret over at det skal gå galt !! skal til ultralyd 01.april, klarer nesten ikke vente!! når fikk du vite det var tvillinger?? Jeg er i alle fall positivt innstilt til å få to, det blir knall tøft men tenk så heldig vi er som får oppleve det.
Perledykkeren Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Hei og gratuelerer med to bøllefrø i magen. Jeg kjenner meg så godt igjen i beskrivelsen din m manglende sjokk på UL. Jeg har "visst" siden jeg var tolv år at jeg skal ha tvillinger og alltid sagt det til familie, venner og kjente. FIkk morro tekstmld av venninner og søstre etter første ul i uke 7 hvor det stod, javel er de en eller to eggede da? Jeg svarte som sant var at de tror toeggede...... Reaksjonene var jo bare latter og INGEN trodde meg...(hahaha) Jeg har to fra før (enlinger) og vi gleder oss alle sammen til august/september når tvillingene er ventet (termin 14.september). Det blir gøy å følge deg også videre utover vår og høst. Hvor i landet bor du?
to bøllefrø Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2009 Ja der ser du!, man bare vet det Hele familien tullet med meg også, var ganske artig å sende dem mms av ultralydbildet med TO SMÅ. du har termin litt før meg, spennende å følge deg også Har du vært på ny ultralyd nå, etter den i uke 7?
Perledykkeren Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Hei igjen Ja jeg er jo døds nysjerrig og ble også ekstra redd for å miste en før uke 12. Jeg leser veldig statistikk og % og syns ikke prognosene var så gode før uke 12........ Jeg trodde også at jeg skulle få litt flere svar enn jeg har fått på ULene, ang. eneggede/toeggede, nakkefold etc så jeg har vært på 4 ULer allerede Uke 7, uke 9, uke 11 og uke 13. Nå har jeg innsett at jeg ikke får noen flere svar, så nå venter jeg på ordinær UL 16. april. Det er fantastisk å vente tvillinger og jeg nyter magen min som de siste to ukene plutselig har "hoppet" ut og nå er veldig synlig
to bøllefrø Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2009 -bare å nyte det Jeg håper på at formen min skal bli bedre snart så jeg også kan nyte det Nå er det en kamp for å kommer seg gjennom dagene Det fineste som finnes er gravid mager!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå