Gå til innhold

Cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på om noen har noen erfaringer med denne p-pillen? Jeg tenker da spes på virkninger. Jeg har akkurat startet på brett nr.2, og jeg merker at f.eks. så er sexlysten redusert til det minimale. Tidligere var den kanskje litt i overkant, men nå er det kryss i taket hvis jeg i det hele tatt har lyst en gang i mnd. I tillegg har jeg utrolige humørsvingninger. Kjenner at spes disse to momentene sliter på meg, for er til vanlig ei utrolig blid jente med god sexlyst.

Noen som har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen av dine bivirkninger. Men har fått mindre uren hud, og har ikke mensen lenger, bare litt farget utflod i et par dager. Så jeg er kjempefornøyd jeg:)

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger av cerazette så langt - har gått på den i snart 4 mnd.

Skrevet

Jeg fikk cerazette av legen til 6 ukers kontrollen. Har ikke somlet meg til å hente den før i dag. Husker ikke hva legen sa om når jeg skal starte. Ammer så jeg har ikke fått mensen enda. Jenta mi er straks 3 mnd.

Men jeg skal vel ikke vente med å begynne til jeg har fått mensen?

Er det slik at jeg bare skal begynne nå?

Skrevet

Ingen bivirkninger her. Cerazette er jo en minipille med lavt hormoninnhold så trolig er det baby og nattevåk, ikke pillene som nedsetter sexlysten.

Skrevet

Samme her! =) Jeg brukte de i kanskje 5 mnd. Da var jeg så sur at jeg kasta de.. etter det gikk det ikke lang tid før lysta kom tilbake. Nå ammer jeg ikke lenger så jeg kan vurdere noe annet som prevansjon.

Skrevet

Cerazette skal man bare begynne på umiddelbart. Man trenger ikke vente på mens. Men er ikke trygt før etter 14 dager.

Skrevet

Takk for svar frk. fryd .Da skal jeg begynne med en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...