mortiltre* Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Lurer på om noen har opplevd det samme som meg! Jenta mi har i 2 dager hatt 40 i feber, kastet opp og hatt diare. 3. og 4. dagen (idag) ehar hun ikke feber, men er veldig slapp og spiser svært lite. Hun kan krabbe litt rundt, men så må hun hvile og ligger rett ut. Dette er svært ulikt henne. Hun er fortsatt veldig løs i magen. Tror ikke hun er dehydrert da hun drikker greit og er våt i munn/lepper. Erfaringer med lignende noen???? Mulig hun er slapp pga lite matinntak.. Får jo lite energi av det.. Satser på at hun spiser seg litt opp i dag!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Uff, hvis jenta mi hadde ligget rett ut og vært slapp ville jeg forhørt med med fastlegen jeg. Ikke for å skremme deg på noen måte altså! Men jeg synes det er skummel når de små er så slappe. Hvor mye drikker hun da? De skal jo drikke 1 dl per kg kroppsvekt og sikkert mer når de er dårlige og kaster opp, har diare.
mortiltre* Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Hun drikker nok ikke så mye... Idag har hun fått i seg grøt og fruktmos i hvert fall.. Vi har vært på legevakten, CRP på 24 så virus sier de. Men jeg tror nok jeg vil ringe fastlegen ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå