Gå til innhold

Hard mage når jeg blir sliten

Anbefalte innlegg

Hei, er det noe av dere som opplever at magen blir stein hard når dere blir slitene.. merker det veldig på kvelden,etter at jeg har rydda og vasket litt hjemme,eller har stresset mye på jobben, mens på dagen da jeg er mest utvilt er den ganske "myk" tenkte på kynnere men trodde kanskje det var sånn som kom og gikk, litt som rier og ikke varte konstant hele kvelden.. noen som vet noe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139817747-hard-mage-n%C3%A5r-jeg-blir-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får også helt hard mage om kvelden. Men har ikke tankt at det kan være fordi jeg er sliten.. vet liksom ikke hva det kommer av.. Jeg trodde også at kynnere var noe som kom og gikk.. Magen er jo hard hele kvelden, og mye mykere på dagen ? Noen som vet noe?

Jeg har det sånn også. Veldig forskjell på magefølelsen. Noen ganger er den myk, andre hard. Kan våkne om morgenen at den er veldig hard også. Men jeg har forstått det sånn at det er med kynnerne det kommer. Kjenner egentlig ikke så mye av det om jeg ikke tar på med hendene, bare av og til at det er litt sammentrekninger på en måte.

Hei:)

Min mage blir også veldig hard på kvelden, hvis jeg er trøtt og sliten etter en lang dag. Snakka med jordmora mi om dette, og hun sier d er tidligkynnere, som man faktisk kan kjenne på helt fra uke 18 og ut over. Men mange som ikke kjenner noe før lenge etter det. Når magen blir sånn konstant hard på kvelden velger jeg somregel å ta en god, varm dusj og etterpå legge meg, ligge litt på sofaen og være "sosial" sammen med kjæresten om det enda er tidlig, men tar gjerne kveld om det er veldig ubehagelig. Da sovner jeg somregel, så er det over dagen etter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...