Gå til innhold

Ledig dagmamma på Bærums Verk fra august.

Anbefalte innlegg

Jeg har valgt å utsette barnehageplanene i ett år for å være hjemme med frøkna mi som fyller ett til sommeren.

For at vi ikke skal kjede oss (eller gå konkurs) har jeg lyst til å være "mini-dagmamma", dvs bare ta inn ett dagbarn!

Litt om meg og mine:

Jeg er 23 år

Har ett barn, jente født sommeren 08

Har jobbet i barnehage i fem år, både som vanlig assistent og som ass. for barn med spesielle behov.

Bor i stor og luftig leilighet i blokk med stort uteområde utenfor med stor gressplen og sandkasse

Flotte turområder rett utafor døra

Kort vei til lekeplasser og åpen barnehage (som jeg har tenkt å benytte meg en del av)

Mulighet for både ute- og innesoving etter ønske, har også ekstra sovevogn stående her.

:-)

Fortsetter under...

Fra 24. mai er det pappan som skal være hjemme i perm, og han har nok mer enn nok med vår lille, så det går nok dårlig :-S

Det er en som allerede har meldt sin interesse for plass fra høsten, men hvis hun skulle ombestemme seg er det klart det er plass til gutten din! Kan du ikke evt. sende en pm med mailadresse, så kan jeg ta kontakt når jeg vet mer?

Annonse

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Heisann!

Vi trenger dagmamma til vår blide, aktive gutt, født oktober -08. Fra 10. august trenger vi dagmamma 1-2 dgr i uken, og fra oktober trenger vi hver dag. Bor ved røa,og kan kjøre ut til dere hver dag. Kunne dette vært noe for deg?

Ta gjerne kontakt: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...