Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 I de to første svangerskapene hadde jeg veldig få symptomer. Nå i mitt tredje har jeg kraftigere symptomer enn jeg hadde i de to første til sammen. I de to første var jeg så å si ikke kvalm. Med nr. 2 var det faktisk ikke antydning til kvalme. I det første kun da jeg var på bilferie, men det kunne like godt være pga bilkjøringa... I morges var jeg så kvalm at jeg neste ikke klarte å lage matpakker til meg og dattera. Jeg måtte sette meg ned og drikke et glass juice før jeg i det hele tatt klarte å fortsette. I de to tidligere svangerskapene har jeg vært noe trett, men ikke tilnærmet slik det er denne gangen. Jeg opplever også alle andre symptomer mye sterkere. Og magen er stor allerede - kan kjenne livmora når jeg står. Er 7+1. Er det flere som har opplevd sånn forskjell på symptomene? I og med at jeg har hatt to tidligere svangerskap som har vært like mht symptomer har jeg kanskje blitt forledet til å tro at mine svangerskap er sånn, mens de i realiteten er forskjellige. Men jeg må innrømme at jeg har vært inne på tanken om at det kan være mer enn en der inne.
chiquetita Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg opplever symptomene kraftigere. Har hat noen enorme, og har egentlig enda, ømme pupper. Er 14+3 i dag. Opplever også allerede at jeg har kynnere i magen og ryggen, er skikkelig ubehagelig. I tillegg så blir jeg anpusten av ingenting og har ikke lagt på meg noe særlig. formen er generelt dårligere enn i de to forrige svangerskapene som gikk som en drøm de 8 første mnd. Kjenner godt livmoren, selv om magen ikke ser gravid ut enda, og jeg vet at det kun er en stk der inne. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Ja, jeg har nummer 3 i magen og har vært mye mer trøtt og kvalm siden uke 7,er nå i uke 12 og er fortsatt i like dårlig form. Jeg var i veldig fin form med nr 1 og var litt kvalm mellom uke 9 og 12 med nr 2, men helt klart værre denne gang Mine 2 barn er 3 og 1 år, så det er ganske tett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå