snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 I dag er jeg på rugedag 11, og graviditetstesten i dag tidlig var igjen positiv!!!!hadde pos test på søndag også. I morgen er det blodprøve på Riksen, så det er først i morgen ettermiddag når prøvesvaret foreligger at jeg skal rope et stort hurra!!...småkvalm og mye mensmurringer, litt ømme pupper(men ikke mye)......vårt 1 IVF!!!hadde ikke trua på at det skulle gå på første forsøk!!....fortsatt forsiktig optimist altså!!!!Men mannen min fikk tårer i øynene i dag tidlig når krysset lyste mot han!!sååååå søøøøøøt:)
lillebie på`n igjen Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 GRATULERER suppis 74- dette er utrooolig gøy- at dere skulle klare det på første forsøk! veldig glad på dine vegne ) jeg håper på komme etter om en liten ukes tid )
lillebie på`n igjen Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 forresten åssen symptomer har du hatt fra innsett frem til i dag?
Sarah70-har 2 gull Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Åh, så fantastisk! Gratulerer!! Ja, ett egg er nok! :-D
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 takk, og jeg ønsker av hele mitt hjerte at DU OGSÅ KOMMER ETTER!!!!Jeg tenker på deg masse, lillebie:) ...fra rugedag 3 begynte mensmurringene, som har økt på i styrke utover rugetida....fra rugedag 5: Voldsomt temperament-gråt og var sint om hverandre, noen kviser i ansiktet, og mange på ryggen(jeg pleier ikke ha kviser), hetetokter og veldig mensenfølelse og stikninger(vekselsvis på begge sider). Har fra rugedag 6 følt at NÅ kommer mensen, men den kommer jo ikke den....og mensenmurringene er her for fullt, og jeg er like overraska over at jeg ikke har begynt å blø når jeg er på do. Men, det er ikke voldsomme smerter altså(ikke slik jeg er plaga med under mensen liksom),-men det er mensmurringer du kjenner er der for å si det sånn...og fryse-og hetetokter kommer og går, litt øm i puppene, men ikke mye..... Hvordan føler du deg da???Jeg krysser alt for deg!!!!!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 takk, jeg greier ikke å innse at jeg er gravid!!!!!!Helt sprøtt!!!!Ja, d var nok med ett egg gitt!!!og legen og lab.dama hadde rett....det er et perfekt egg det her..........det verste er at lab.dama også sa: "jeg bare har på følelsen at dette går bra for dere, og at dette blir en lillebror til datteren deres.."....så vi får se........
lillebie på`n igjen Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 så hyggelig snuppis74 ) tenk at det ene egget var nok , og da er strofen min sant : " det er bare ETT egg som skal til- og det er gullegget " ) jeg er på RD 6 i dag- og har fått økende mensenmurringer- vondt i korsryggen, vært litt svimmel og veldig oppbåst i underlivet( spess på venstre side ) kjennes ut som jeg skal ha mensen hvert øyeblikk! så det er veldig spennende dette her altså!! kan være progestanen disse symptomene stammer fra- men det vil tiden vise )
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2009 glemte å si at jeg er veeeeeeeeldig trøtt og oppblåst i magen....trøttheten er ILLE!gjeeeeeeeeeesp:) Hold meg oppdater med deg da, lillebie-jeg har trua på deg nå!!!!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 takk for det snuppis- jeg skal holde deg oppdatert- og lykke til med blodprøva- hold oss oppdaterte også )
Rose69 Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Så spennende !!! Venter i spenning til blodprøven imorgen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå