Gå til innhold

Vår-/sommersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe noen sko jenta mi kan bruke utover våren.. Som er gode og lette å gå i siden hun nettopp har begynt å gå..

Noen som har noen anbefalinger?

Er det snedig å ha sandaler til sommeren også?

Har sett på begge deler.. Det koster jo så himla mye!! 400-500 kr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har adidas joggesko, kjøpt på eurosko.

Det var de skoene hun lærte å gå i så de er stødige, de er lette i vekt og lette å få på beinet.

Vi har også sandaler, men ikke brukt de så mye enda naturlig nok, men ser for meg at de blir gode å ha til varme sommerdager.

Skrevet

Jeg har pleid å bestille sko herfra: taylorshoes.com - et par sko til 30 dollar koster 200,- - bestiller du under 200 slipper du toll..

Jeg er kjempefornøyd med skoene herfra, og kommer til å bestille igjen.

Varene kommer iløpet av en uke.

Skrevet

Ser på den siden nå.. Hva må man gange dollar med for å regne ut norsk pris igjen? Hva ligger kursen på?

Skrevet

akkurat de første skoene ville jeg har kjøpt i en skobutikk, slik at du får skikkelige sko, og kan få hjelp til å måle. Vi kjøpte et par eccosko til jenta vår, og de kostet nesten 500 kr, men det er de søren meg verdt :) De er lette og myke, og hun går like godt med de som uten sko.

Vi skal forøvrig kjøpe joggesko og crocs (fra taylorshoes:)) til jenta vår til sommeren, hun er 13 mnd nå.

Skrevet

AneG: Hvilke sko har du kjøpt da?

Skrevet

Ja, tenker på Ecco, Ponny eller Skofus.. Noen som er lette og gode, helst skinn. Men er usikker på hvilken størrelse jeg skal ta, 19 sitter perfekt nå, mens 20 er litt stor. Må vel ha litt å gå på, siden de skal vare til høsten. Hun ble 1 år nå på søndag.

Skrevet

Eg synes de fleste sko i butikkene er altfor stive og tunge for så små føtter. Vi er veldig fornøyd med see kai run, som er myyyye mykere og lettere, og de koster ikke så mye heller visst du kjøper fra usa...litt over 200 (blir jo litt toll da og det er dumt, før var de liksom akkurat under 200...men uannsett blir det billigere da) Eg tenkte å bestille fra comfykid.com

Skrevet

samme lurer jeg og på... litt for stor eller akkurat passe:s

Skrevet

De sier ofte at man skal beregne 1,5 cm ekstra når du kjøper skoene.

Skrevet

Ecco har mangen fine vårsko nå:) du kan se på hjemmesiden deres:)

Jeg hadde valgt str 20 om jeg var deg, de vokser fort i den alderen:)

Skrevet

Helsesøster sa til oss at sko må maks være 1,5 for store....det var liksom i grenseland. Blir ubehagelig å gå med for store skol

Jeg kjøper sko som er maks 1 cm for store, så bytter jeg heller oftere.

Sikkert fordi jeg har vokst opp med en pappa som kjøpte ALT FOR STORE sko til meg alltid for at jeg liksom skulle ha noe "å vokse i". Det skal gutten min slippe. Han skal få sko som passer en stund, men ikke skal passe i evigheter. Så her kjøpes sko som passer, dvs. maks 1 cm å gå på

Skrevet

Jeg har kjøpt Ecco light vårsko til min prinsesse. Kosta 550,-, men skoa er så viktig at jeg ikke har noen betenkligheter med å betale det for skikkelige sko.

Skrevet

Jeg har kjøpt pediped og så noen sko/tøfler som heter Robeez Soft sole - disse skoene er i ekte skinn (under robeez'ene er det også skinn så de er heller ikke glatte) og veldig myke. Jeg foretrekker helt klart disse fremfor noen kjempestive sko min svigermor kjøpte - tror jenta vår også foretrakk disse. Hun snublet mye i de stive skoene. Nå som hun er 1.5 år kommer jeg nok til å bestille sandaler og lette sommersko.

De i barnehagen har også syntes at disse skoene var veldig greie fordi de var enkle å ta av og på for voksne, men ikke for barna pga strikk bak hælen.

:)

Skrevet

Jeg søker opp valutakalkulator på nettet og legger inn beløpet så regner den ut resten selv :)

Skrevet

Vær obs på at Crocs kan være farlige på små barn, spesielt i forbindelse med rulletrapper. Det var 4 tilfeller i løpet av ifjor sommer i Singapore av små barn som hadde fått tærne kuttet av etter at crocsene hadde blitt sittende fast i rulletrappen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...