Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Barnehageplass!!! begynner i august. Da er han ca 10 mnd bare... grøss som jeg gruer meg til å overlate han til andre.. =/ eldstemann var 2 år før han begynte... Praktisk anlagt og planleggende som jeg er lurer jeg på følgende: Hvordan er det med måltid i barnehagen? tenker da på at han sikkert ikke har begynt å drikke kumelk helt enda(som sagt 10 mnd når han skal begynne i bhg). Mme? soving? hvilken vogn skal vi bruke? vi har en simo duovogn nå, kan vi bruke den? klær? ( for det meste tørr høst og KALD vinter) Trenger forøvrig noen som kan gi noen trøstende ord til ei hønemor....... =p:D barnehagestyreren fortalte meg at det var ingenting å bekymre seg for, de bittesmå blir tatt veldig godt vare på men... fint om du kan fortelle meg dine erfaringer og tanker:) TAKK:)
mai mammaen til to Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 jeg vil tro at ang måltid så går det nok veldig greit. dem lager garantert grøt og mme til han.. du kan nok fint bruke simo vognen... anbefaler å kjøpe sånne reima fotposer. det har jeg til sønnen min nå.. dem er vintette og vanntette. veldig greie å bruke ute når dem ikke kan gå....vet det er salg på dem flere steder nå.... ikke for klumpete klær. er ikke lett å komme seg rundt med for mye klær... masse ullundertøy.... jeg tror det kommer til å gå kjempe fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå